אמסלם נגד נתניהו: “כפיות טובה, אותנו הספרדים לא ישפילו” • צפו

אוהדיו ואוהביו של ח"כ דודי אמסלם, שנותר מחוץ לממשלה, התקבצו היום ליד ביתו שבמעלה האדומים להפגנת תמיכה • הוא יצא אליהם ותקף את נתניהו: "משפילים את אמסלם. מה זו החוצפה הזאת?! כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה שלא הייתה כדוגמתה"
אבי כץ
י"ג טבת התשפ"ג / 06.01.2023 12:55

ח”כ דודי אמסלם מהליכוד תקף הבוקר (שישי), בצורה חסרת תקדים, את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אמסלם יצא להודות לאוהדים שהגיעו להפגין מול ביתו על שנותר מחוץ לממשלה – ותקף את נתניהו: “אף אחד לא ישפיל אף פעם את דוד אמסלם. לא משפילים רק את אמסלם – אלא כל האמסלמים והביטנים”.

הוא הוסיף: “לא אצלנו, לא במפלגה שלנו שאנחנו 70% מהם. אני בבית שלי, דודי אמסלם, גדלתי בליכוד, אני הכי ותיק מרוב חברי הסיעה. אני בליכוד כילד מגיל 15- אני לא נמצא בדרג ב’ בדמי מפתח אצלי בבית – מי מנהל אותם?

“אמרתי לראש הממשלה – אתה נבחרת ראשון ואני מכבד את זה, אבל אותו קהל בחר אותי במקום הרביעי. ואני לא מבקש שום דבר שלא מגיע לי לפי הסדר – אז נתת ליריב לוין את המשפטים, אחלה. אז נתת לגלנט, נתת לאלי כהן, ואיפה דוד אמסלם? אתה מדלג עליי? מה חטאי ומה פשעי? אותי לא משפילים. אותנו הספרדים לא משפילים. אף פעם. אותנו בני עדות המזרח אף אחד לא ישפיל, גם לא ראש ממשלה מטעם הליכוד”.

“אצלנו בבית אנחנו דרג ב’? אמסלם דוד? רוב המצביעים בליכוד זה אמסלמים וביטנים, אנחנו צריכים להתנצל כי יצאנו מקום רביעי? מה זאת החוצפה הזאת? אני רואה בזה כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה”.

הוא הוסיף: “דרך אגב, אני אמרתי לו את זה. אבל זה לא חשוב. עם ישראל יותר חשוב מדודי אמסלם ומהליכוד ולכן אנחנו נמשיך לעבוד למען עם ישראל. אנחנו נציל את המדינה ומתכוונים יום יום להמשיך לדאוג לשכבות החלשות ולמשילות”.

יאיר נתניהו הגיב בטוויטר: “הרי ידוע שאמיר אוחנה הוא פולני”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמסלם
    06/01/2023 13:55
    שרה
  1. נתניה חייב לתת לאמסלם תפקיד משמעותי.יש לבחור השפעה חיובית על כולנו..העם אוהב את דודי.נתניהו בבקשה לא לעשות טעות.אמסלם תמיד נלחם למענך ולמען הליכוד וכמובן מעל לכל למען מדינת ישראל.

  2. חחח
    07/01/2023 19:33
    דן
  3. ועוד איך השפיל אותך! מביך