“לוודא שאין שיפור בתנאים”: בן גביר ביקר בכלא המחבלים ששופץ

כל רצפת התא מבוטנת ובכניסה לכל אגף מונף דגל ישראל בדרך קבע • בכל תא ישהו שישה אסירים בשלוש מיטות קומתיים • בן גביר: "אמשיך לטפל בתנאי הכליאה של המחבלים, כדי שלא יהיו להם זכויות יתר"
חיים טוויל
י"ג טבת התשפ"ג / 06.01.2023 11:42

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע אמש (חמישי) לביקור ראשון בשב”ס, כשהוא מלווה בנציבת שירות בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי וסגל הפיקוד הבכיר של שב”ס.

בן גביר ביקר באגפים החדשים שנבנו בשנה האחרונה עבור האסירים הביטחוניים ויש בהם מרכיבי ביטחון אשר יקשו על בריחתם, כאשר האגפים מותאמים להחלטת בג”צ בעניין מרחב המחיה.

השר בן גביר הגיע למקום על מנת לוודא שהתנאים של האסירים הביטחוניים לא ישופרו.

בשב”ס הציגו לשר בן גביר את התנאים החדשים, כאשר בכל תא ישהו שישה אסירים בשלוש מיטות קומתיים. בנוסף, כל רצפת התא מבוטנת ובכניסה לכל אגף מונף דגל ישראל בדרך קבע.

במהלך הסיור פגש השר את סגל הפיקוד הבכיר במחוז דרום, בראשותו של מפקד המחוז גונדר חזי מרקוביץ’,  ופגש את סגל הסוהרים בבית הסוהר נפחא בפיקודו של גנ”מ דניס בגון והודה להם על מסירותם למען ביטחון המדינה.

השר לביטחון לאומי בן גביר: “הגעתי אמש לכלא נפחא כדי לוודא שרוצחי יהודים לא מקבלים תנאים טובים יותר בעקבות בינוי תאים חדשים, ושמחתי לראות ששירות בתי הסוהר לא מתכוון לשפר את תנאי כליאתם. אמשיך לטפל בתנאי הכליאה של האסירים הביטחוניים, כדי שלא יהיו להם זכויות יתר”.

נציבת בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי: “ציינתי בפני השר את הערכת משרתי שב”ס – הסוהרות והסוהרים, על כך שמצא לנכון לבקר בשירות בתי הסוהר מיד עם כניסתו לתפקיד. תמיכת השר בתוכנית הרב שנתית לחיזוק שירות בתי הסוהר, הינה רוח גבית לארגון הכליאה הלאומי ומשרתיו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות