המהלך של לשכת נתניהו נגד בכירים שמונו על ידי בנט-לפיד

בסביבת ראש הממשלה מחפשים שמות של עובדים שגויסו בתקופת הממשלה הקודמת • המטרה: לפטר את כל הבכירים כדי לפנות מקומות לנאמני נתניהו • לא מדובר במשרות אמון - אלא באנשים שעברו מכרזים • גם עובדים ותיקים יפוטרו אם לא יתגלו כנאמנים מספיק • לפיד: "ציד מכשפות"
חרדים 10
י"ב טבת התשפ"ג / 05.01.2023 21:27

בסביבת נתניהו עושים בימים אלה עבודת מטה שנועדה לאתר את כל מי שמונה לתפקידים משמעותיים בשירות הציבורי בתקופת ממשלת בנט-לפיד.

המטרה, לפי הדיווח של דפנה ליאל בחדשות 12: לבחון אפשרות להזיז אותם מתפקידם, לפנות מקום לאנשי נתניהו – ולהשאיר את השירות הציבורי הבכיר עם אנשים הנאמנים באופן מוחלט לראש הממשלה והימין.

בשירות המדינה ישנה ‘תקופת ניסיון’ של שנתיים, במהלכה ניתן לפטר מי שמכהן בתפקיד במשך תקופה של פחות משנתיים בקלות, ללא בעיות, בהליך פשוט מאוד.

אך לאחר שנתיים המהלך נהיה מסובך, שכן צריך להראות שהאדם לא כשיר או נהג באופן בלתי תקין.

בסביבת נתניהו רוצים לנצל את חלון ההזדמנויות הזה – כאשר טרם חלפו שנתיים מאז הקמת ממשלת בנט-לפיד, ולהחליף כמה שיותר אנשים.

כמו כן, גם עובדים ותיקים יפוטרו, במידה ויתגלו כלא מספיק אמינים, גם אם התהליך יהיה ארוך ומסורבל.

בחדשות 12 מדגישים, כי לא מדובר במשרות אמון, בהן בעלי התפקידים מתחלפים בכל שלטון.

לעומת זאת, השירות הציבורי המקצועי בנוי שכבות-שכבות של בעלי תפקידים שמונו בממשלות קודמות, וכך נוצר שירות ציבורי מגוון.

כעת ניתן לראות שינוי כיוון; עריפת ראשים על רקע פוליטי, וניסיון להשאיר את השירות הציבורי רק עם אנשים שמזוהים באופן אקטיבי כנאמני נתניהו.

יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד, הנופש בפריז, הגיב על הדיווח בציוץ בטוויטר וכתב: “ציד מכשפות, מודל 2023”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לטהר
    06/01/2023 02:19
    מצוין נקיון
  1. מצוין לנקות את השטח מאנשי השמאל שלא עשו דבקים מועילים לטובת המדינה חוץ מלרדוף חרדים וימנים זה הזמן לקדם את המדינה לשנים טובות ומבורכות בעזרת השם וילכו להפגין קצת לא יזיק ממליץ על המשרוקיות בקצב הרומבה חחח להתראות שונאי ישראל אויבי המדינה מוציאי דיבת הארץ רודפי חילים 😏😏😏🙏🙏🙏🤣🤣🤣