סמוטריץ’ החליט: סבסוד הצהרונים יימשך • מקלב משבח: פעל בזריזות

שר האוצר אישר את המשך התוכנית לחודשיים: "סבסוד הצהרונים הוא צעד נכון ויש להמשיך אותו גם בשנת 2023" • למשפחה בעלת שני ילדים מדובר בחיסכון של כ-1,000 שקלים בחודשיים • מההטבה ייהנו כ-60 אלף ילדים
אריה ריבקינד
י"ב טבת התשפ"ג / 05.01.2023 20:47

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ’, החליט להמשיך את הסבסוד המוגדל לצהרונים לילדים בגילאי 3-8.

הסבסוד, בסך של כ-250 שקל לחודש לכל ילד, יימשך חודשיים נוספים – כך שסך התשלום להורים יעמוד על 50 עד 100 שקלים בחודש לתלמיד באשכול חברתי כלכלי 4 ו-5.

זאת, מתוך כוונה להמשיך את התקצוב עד לסוף שנת הלימודים, במסגרת אישור תקציב המדינה.

למשפחה בעלת שני ילדים מדובר בחיסכון של כ-1,000 שקלים בחודשיים הללו ומההטבה ייהנו כ-60 אלף ילדים.

השר סמוטריץ’ אמר: “יוקר המחיה בישראל מורגש בכל בית. הצעדים הראשונים שלי במשרד נועדו להקל על אזרחי ישראל. סבסוד הצהרונים הוא צעד נכון וצודק ולכן יש להמשיך אותו גם בשנת 2023.

“התקציב בפתח, והוא יכלול רפורמות רבות. לנגד עינינו אזרחי ישראל וכלכלתה של מדינת ישראל. בעזרת השם, נשמור על המסגרת הפיסקלית, נגבש תקציב אחראי ומוטה צמיחה ותשתיות, ובד בבד נשמור על אזרחי ישראל. אני מודה לאנשי המקצוע במשרד האוצר שהתגייסו לפיתרון מהיר של הבעיה”.

סגן השר אורי מקלב: “הפסקת סבסוד הצהרונים העיקה על הורים רבים והעלה את מחירם במאות שקלים.

“אני מברך את שר האוצר בצאלל סמוטריץ שנרתם מיד להמשיך את סבסוד לאור דחיפות הדברים – וכעת העניין מגיע לפתרונו. שר האוצר פעל בנחישות ובזריזות למען האזרחים ואנו מברכים אותו על כך, זהו חלק נוסף מפעילות הממשלה כנגד יוקר המחיה”.

יו”ר ועדת העבודה והרווחה, ח”כ ישראל אייכלר: “אני מברך את ידידי שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ שנענה לבקשתנו להאריך מידית את הוראת השעה לסבסוד הצהרונים באשכולות 4 ו-5.

“מדובר בהנחה משמעותית של 250 ש”ח לחודש עבור כל ילד, סכום גבוה מאוד למשפחות שמתמודדות גם כך עם יוקר המחייה הגואה. בטוחני שעם העברת התקציב לשנת 2023, הסבסוד יימשך לכל אורך השנה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סור מרע ועשה טוב
    06/01/2023 06:10
    בוקי
  1. רק שיעשו ‘בשכל טוב בעיני אלוקים ואדם’
    ברכה והצלחה.