לקראת אישום: הצהרת תובע נגד שני הפורעים שפצעו קשה את מירל

הצהרת תובע נגד שניים מהחשודים בדרדור הפח שגרם לפציעתה הקשה של מירל דז׳ילובסקי, במהלך הפרת סדר אלימה לפני שלושה שבועות • החקירה נמשכת ביחס למעורבים נוספים • מעצר החשודים הוארך בחמישה ימים נוספים - עד ליום שני הקרוב
חיים טוויל
י"ב טבת התשפ"ג / 05.01.2023 14:10

לאחר שגרמו לפציעתה הקשה של מרת מירל דז׳ילובסקי, חסידת קרלין בת 40, כתוצאה מפח שהציתו ודרדרו לעברה בירושלים – ונעצרו על ידי המשטרה, היום (חמישי) הוגשה נגד שניים מהחשודים המעורבים במעשה הצהרת תובע, לקראת כתב אישום.

הצהרת התובע הגיעה לאחר שחוקרי המשטרה השלימו את חקירתם של שניים מהמעורבים בפציעתה הקשה של מירל, שעברה במקום במהלך הפרת סדר אלימה ברחוב יחזקאל ובר אילן בירושלים, לפני שלושה שבועות.

החקירה נמשכת ביחס למעורבים נוספים.

בתאריך 15.12.22 בשעת ערב מאוחרת, התקיימה מחאה שגלשה להפרת סדר ברחוב יחזקאל, על רקע מעצרו של חשוד בהצתת חנות סלולר, במהלכה חסמו המפגינים את תנועת כלי רכב במקום, הפכו והבעירו פחי אשפה במרכז הכביש והתעמתו עם כוחות המשטרה ומג”ב שפעלו להשבת הסדר.

במהלך ההפגנה חברו מספר צעירים יחדיו, הציתו את תכולת פח המוצב במקום ומיד לאחר מכן דרדרו את הפח במורד הרחוב שם הייתה מירל דז’ילובסקי. היא נפגעה מפגיעת הפח ופונתה לטיפול רפואי באורח קל ובהמשך הדרדר מצבה והוגדר קשה.

בעקבות המקרה נפתחה חקירה מאומצת, במטרה להתחקות אחר החשודים במעשה.

פעולות מבצעיות, חקירתיות ומודיעיניות מגוונות, הובילו למעצרם של שני החשודים – שהיו בבריחה.

עשרה ימים לאחר התקרית נעצר אחד החשודים בירושלים, ויומיים לאחר מכן נעצר חשוד נוסף באלעד. השניים הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה.

מעצרם של שני החשודים הוארך בבימ”ש לטובת המשך החקירה, במהלכה נאספו ראיות ועדויות כנגדם.

היום, כאמור,  עם סיום החקירה בעניינם, הוגשה נגדם הצהרת התובע מטעם הפרקליטות ומעצרם הוארך בחמישה ימים נוספים – עד ליום שני הקרוב, לטובת הגשת כתב האישום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות