דני דנון: ‘לפיד נוסע להוציא דיבת ישראל. שילמד מבגין מהי אופוזיציה

ח"כ דנון תקף בוועידת ז'בוטינסקי של תנועת בית"ר העולמית את התנהלות יו"ר האופוזיציה כלפי הממשלה: "בושה וחרפה" • "השמאל נתן לנו מכת חשמל ומחק את כל הערכים הדמוקרטיים בכנסת. עכשיו הם באים בטענות"
אריה ריבקינד
י"א טבת התשפ"ג / 04.01.2023 19:48

ח”כ דני דנון השתתף היום (רביעי) בוועידת ז’בוטינסקי של תנועת בית”ר העולמית, תקף את השמאל – ואת יאיר לפיד.

“חזרנו לשלטון ונחזור גם למשול. השמאל נתן לנו מכת חשמל ומחק את כל הערכים הדמוקרטיים בכנסת. עכשיו הם באים בטענות. אין להם על מה. אנחנו פי כמה יותר דמוקרטיים מהם”, פתח דנון.

הוא התייחס לפרסומים לפיהם יו”ר האופוזיציה לפיד מתכוון לנסוע לחו”ל, כדי לרתום קהילות בעולם נגד הממשלה החדשה: “יו”ר האופוזיציה לפיד נוסע עכשיו לחו”ל להוציא את דיבת ישראל בעולם. זו בושה וחרפה. בגין היה באופוזיציה 30 שנה ומעולם לא אמר מילה רעה על מדינת ישראל. לפיד עוד לא שבוע באופוזיציה וכבר נוסע להוציא את דיבת ישראל רעה. הוצאת דיבה על ישראל בבירות העולם לא תוביל אותו לשום מקום”.

הוא נשאל לגבי החלת ריבונות: “כשגריר באו”ם הייתי מעורב ברקימת הקשרים עם מדינות המפרץ שהובילו בסוף להסכמי אברהם. בהסכמי אברהם נכנס סעיף לפיו נקפיא את החלת הריבונות בכמה שנים. עברו שנתיים ואפשר להוציא את הריבונות מהמקפיא. אפשר להתחיל בריבונות בבקעת הירדן, יש לזה רוב גדול בכנסת, בקואליציה ובאופוזיציה. אני מציע להתחיל בזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות