בפשיטת מסתערבים: נעצרו מחבלים שיידו מטעני צינור לקבר רחל

שני פורעים פלסטינים נעצרו בחשד שידו מטעני צינור, בקבוקי תבערה ואבנים לעבר כוחות הביטחון במתחם קבר רחל • במהלך חיפוש שבוצע בבתיהם נמצאו שרשראות עם תמונות של מחבלים
חיים טוויל
י"א טבת התשפ"ג / 04.01.2023 12:50

המשטרה עצרה חשודים ביידוי מטעני צינור, בקבוקי תבערה ואבנים לכיוון מתחם קבר רחל במהלך החודשים האחרונים. היום (רביעי) הוארך מעצרם והחקירה נמשכת במטרה למצות עימם את הדין.

בתקופה האחרונה התנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים חקירה סמויה בעקבות הפרות סדר אלימות שהתרחשו באזור מתחם קבר רחל מכיוון העיירה עאידה.

הפרות סדר אלו התרחשו במהלך החודשים האחרונים, כשבמספר מקרים יידו חשודים רעולי פנים אבנים, בקבוקי תבערה ובחלק מהמקרים גם מטעני צינור. באירועים אלו כוחות הביטחון הגיבו באמצעים שונים נגד המתפרעים.

לאחר שחוקרי המשטרה התחקו אחר זהותם של חלק מהפורעים המרכזיים, שלשום הפכה החקירה לגלויה עת נעצרו שני חשודים, פלסטינים תושבי עאידה בשנות העשרים לחייהם.

החשודים נעצרו בבתיהם על-ידי לוחמי יחידת המסתערבים של מג”ב יחד עם בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. במהלך חיפוש שבוצע בבתיהם נמצאו שרשראות עם תמונות של מחבלים.

לאחר מעצרם נלקחו החשודים לחקירה בימ”ר ירושלים.

מהחקירה במשטרה עולה, כי שני החשודים פעלו כחולייה ונטלו חלק בהפרות הסדר וכן בידוי מטעני הצינור באזור לעבר כוחות הביטחון, הפועלים באזור מתחם קבר רחל כל העת לשמירת שלומם וביטחונם של המתפללים.

מעצרם של החשודים הוארך היום בבית המשפט הצבאי ב-9 ימים והחקירה נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות