מגל תקף: “אתם בתבהלה, תשחררו לי את הווריד”. איך הגיב כספית?

בן כספית וינון מגל שוחחו בתוכניתם על ביטול המס על המשקאות הממותקים • כספית: "בצלאל, תחשוב רגע עלינו, תחשוב על הילדים. אני מכור לסוכר, מת להיפטר מזה" • מגל: "מה הקטע עם השתייה הממותקת? למה לא בורקסים? למה לא אלכוהול?"
חרדים 10
י"א טבת התשפ"ג / 04.01.2023 10:48

בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (רביעי) את תוכניתם בשיחה על הגינוי של הגאון רבי בן ציון מוצפי, בעקבות ביטול המס על המשקאות הממותקים על ידי שר האוצר בצלאל סמוטריץ’.

“יש ריאיון שרביב דרוקר עשה אתמול עם רופא חרדי, שמסביר בשפה רפואית את מה שהרב מוצפי אומר, וזה נורא פשוט”, אמר כספית. “מתפלא על בצלאל סמוטריץ’ ששטפו אותו שטיפה הגונה בלשכת ראש הממשלה כדי שיוריד את המחירים, והוא אמר את האמת – במשרד האוצר זה לא עובד ככה. סמוטריץ’ עשה בזה סדר, חבל שהוא לא עשה סדר במשקאות המתוקים”.

כספית פנה בקריאה לשר האוצר: “בצלאל, תחשוב רגע על האנשים, תחשוב עלינו, על הילדים. זה נורא. אין רופא שיגיד לך משהו אחר. אתה רואה מה קורה עם הסוכרת בישראל. אני מזכיר שלפיד כשר אוצר העלה מס על אלכוהול, והוא הרבה פחות קלטני מסוכר. סוכר ממכר, אני מכור לסוכר, מת להיפטר מזה”.

בתגובה, השיב לו מגל: “ישראל לא במקום השני בעולם בתמותה מסוכרת, אלא במקום ה־132. זה הכל, כשמדברים על עובדות, גם הרב מוצפי כבודו במקומו והכל, זה לא שעשרה אחוזים פה הולכים קטועי איברים מהסוכרת. אני לא מתרשם שזה המצב בו אנחנו נמצאים. כדרככם אתם בתבהלה כי ליברמן החליט להיכנס בחרדים. מה הקטע עם השתייה הממותקת? למה לא בורקסים? למה לא אלכוהול? אני רוצה לשתות קולה, תשחררו לי את הווריד. מה נשאר לי בחיים? לא רוצה לשתות רק מים”.

הוא הוסיף: “זה הכל חלק מקמפיין תבהלה כמו שעשיתם עם איתמר בן גביר. מה קשור בן גביר עלה או לא עלה? למה כל היום לחפוף לנו את הראש?”.

כספית הגיב: “לא, העולם לא מגנה את העלייה להר הבית בגלל השמאל ואפילו לא בגללי. אני קבעתי שביבי חלש שמונים שנה לפני לפיד”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות