בקשה לנציב הרשות השנייה: צל”ש למגיש שי גולדן – שהגן על החרדים

מנכ"ל בצלמו הגיש לנציב הרשות השנייה דוד רגב, בקשה: להעניק צל"ש למגיש תכנית 'ישראל הבוקר' בערוץ 14 - לאחר שהגן על הציבור החרדי מפני הסתה • גליק: "נמשיך ונחזק את מי שנלחם בהסתה"
אבי כץ
י' טבת התשפ"ג / 03.01.2023 10:48

שי גליק, מנכ”ל בצלמו, הגיש לנציב הרשות השנייה, דוד רגב, בקשה להעניק צל”ש למגיש תכנית ‘ישראל הבוקר’ בערוץ 14, שי גולדן –  לאחר שהגן על הציבור החרדי מפני הסתה.

בתחילת השבוע התארחה בתיה כהנא דרור, מועמדת לכנסת מטעם מפלגת ‘ישראל ביתנו’, בתכנית ‘ישראל הבוקר’ בערוץ 14  ותקפה את הציבור החרדי: “לא שירתו בצבא, לא היו חלק מהאתוס הציוני, לא בנו את המדינה, היום האג’נדה שלהם עומדת, מחללים את התורה”.

המגיש שי גולדן התפרץ לעברה ואמר לה: “תתביישי! באולפן שלי אני לא אתן שישמיצו את הציבור החרדי. יש מספיק אולפנים שעושים את זה, אצלי זה לא יקרה. הם אחים שלנו ונשמור על כבודם! באולפן שלנו החרדים כמגזר, כעדה, כקהל וכציבור לא יושמצו ואני לא אתן לזה יד”.

קטע הוידאו מהשידור הופץ ברשתות החברתיות וזכה למאות אלפי צפיות ועשרות אלפי תגובות ולייקים.

מכתבו של מנכ”ל ‘בצלמו’ הועבר למגיש.

יצוין, כי הנציב מנפיק דוח שנתי, בו הוא מקדיש פינה לצל”שים.

שי גליק לחרדים 10: “לא ניתן יד להסתה נגד הציבור החרדי באף כלי תקשורת. אני מודה לנציב דוד רגב על החיזוק. נמשיך ונחזק את מי שנלחם בהסתה ונפעל נגד כל מי שמסית בשידור נגד כלל אזרחי ישראל והציבור החרדי בפרט”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אחים
    03/01/2023 19:00
    Erol
  1. הציבור החרדי אחינו אחינו אתם אוהב אתכם שי אני כחילוני ריגשת אותי תודה לך

  2. אמת
    04/01/2023 00:52
    אלון
  3. שי אתה בן אדם אמרתי ואהוב

  4. מזמן לא שמעתי איש אמת כזה
    04/01/2023 08:24
    כל הכבוד
  5. כל הכבוד