גוגל השיקה: פיצ’ר חדש שישאיר אתכם פעורי פה

פיצ'ר חדש ל-Google street view: היכן שמכונית ה-street view שלה אינה יכולה לצלם ולתעד, תוכן גולשים יעשיר את התכנים המקוריים שלה - ואת זה היא יכולה לעשות תוך שימוש בתוכן שהגולשים משתפים ברשת החברתית שלה
ליאת זנד, feeder
ט"ז אלול התשע"ד / 11.09.2014 10:10

גוגל הכניסה פיצ’ר חדש ל-Google street view. היכן שמכונית ה-street view שלה אינה יכולה לצלם ולתעד, היא תשמח לתוכן גולשים שיעשיר את התכנים המקוריים שלה ואת זה היא יכולה לעשות תוך שימוש בתוכן שהגולשים משתפים ברשת החברתית שלה, גוגל פלוס.

בפועל, מפות השרות מלאות בנקודות אדומות שמסמנות תמונות של גולשים ברשת החברתית שצילמו ותייגו את עצמם במקומות שונים בעולם. בכך, זוכה גוגל בתוכן יקר ערך ובחינם.

לשירות קוראים Views, או בעברית “תצוגות”, וזה מה שכותבת גוגל על השרות: “תצוגות היא קהילה של מפות Google שבה אפשר לשתף תמונות שבעזרתן אנשים אחרים יכולים לחקור את העולם ולהחליט לאן הם רוצים להגיע”.

את התמונות הפנורמיות יכולים להעלות אלה המצלמים במכשירי אנדרואיד ישירות לאפליקציה או מי שיצלם באפליקציית Google’s Photo Sphere עבור מכשירי אפל.

לטובת הלוקאל פטריוטיזם, שני גולשים כבר העלו צילומים מישראל בחיפה ובמוזיאון ישראל, בירושלים.

איך משתמשים בפיצ’ר? מתחברים לשירותי גוגל; נכנסים ל-Views; לוחצים על האייקון הכתום עם המצלמה; כל תמונה שתעלה ללא הגבלות פרטיות לגוגל פלוס, ניתן לגרור ידנית ולצרף אליה סמן אדום שיציין את מיקומה המדויק במפת העולם.

 Google street view / מתוך google.com

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות