פיצויים והתנצלות בשידור חי: מעוז מאיים על רני רהב – וזו הסיבה

היחצ"ן רני רהב כינה בראיון רדיו את יו"ר מפלגת נעם: "איש אפל, איש חשוך, ימח שמו, מנוול" • בתגובה למכתב התראה ששיגר לו סגן השר - הגיב רהב: "תתבע אותי וכל עם ישראל יבוא איתי לבית המשפט''
אריה ריבקינד
ט' טבת התשפ"ג / 02.01.2023 21:53

יו”ר מפלגת נעם, ח”כ אבי מעוז, שיגר ליחצ”ן רני רהב מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים, בו הוא דורש התנצלות ופיצוי על סך 180,000 ש”ח, בגין “הסתה והוצאת דיבה” נגדו.

רהב השתלח במעוז במהלך ראיון לינון מגל ברדיו 103FM: “אם עוד פעם במדינה שלנו יקום איש חשוך ויתחיל לעשות כאן רשימות על עיתונאים בגלל נטייתם, אז יימח שמו וזכרו – האיש הזה צריך לעמוד בכיכר העיר ולבקש סליחה מאותם אנשים. הוא איש אפל”.

רהב הוסיף: “הוא איש אפל, אפל, אפל, אפל. אדם שרוצה לקחת את כל מערכת החינוך המפוארת של מדינת ישראל ולהפוך אותה ללימודי הלכה, אפל, ודווקא אתה, בתור אדם נאור, היית צריך לצאת נגד זה. אתה צריך יום-יום בתוכנית שלך לדרוש מראש הממשלה ׳חברי הטוב בנימין נתניהו, להוציא אותו מהקואליציה”.

ח”כ מעוז דורש מרני רהב באמצעות עורכת דינו אושרת לוי “פרסום התנצלות וחזרה מדבריך – בפורמט בו פורסמו דברי הבלע – בשידור חי, תשלום פיצוי בסך 180,000 ₪ אשר ייתרמו לעמותה\ארגון צדקה”.

עורכת הדין לוי: ”באם לא יתקיים האמור בתוך 5 ימים, אמליץ למרשי לפעול ולממש את מלוא זכויותיו בחוק”.

מנכ”ל מפלגת נעם אלקנה באב”ד אמר בתגובה: “נגמרו הימים בהם אנו נקבל בשוויון נפש התקפות שפלות והסתה מסוכנת. מי שמסית – ישלם”.

בתגובה למכתב ההתראה אמר רהב: “חבר הכנסת מעוז, תפדל, תבע אותי, תסיר את החסינות שלך ובוא נתמודד בבית המשפט, אנחנו עדיין דמוקרטיה במדינת ישראל וזכותו של כל אזרח לבקר נבחר ציבור ואותך עוד פי מאה מכל אזרח אחר. מה שאתה עשית לא ניתן לסליחה, לא ניתן למחילה, גם לבורא עולם וגם לעם ישראל. אז תתבע אותי וכל עם ישראל יבוא איתי לבית המשפט. זה יהיה המשפט החשוב ביותר במדינת ישראל בנושא ‘דמוקרטיה לאן'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חחחחח
    03/01/2023 10:54
    ניר
  1. כל עם ישראל יבוא איתך?
    חחחחחח הצחקת אותי