עם חת”ת וקופת צדקה: כך נכנס שר התפוצות עמיחי שיקלי לתפקיד

השר הנכנס עמיחי שיקלי קיבל מראש מוקד ההצלה של חב"ד באוקראינה והחברותא החסידית שלו ספר חת"ת וקופת צדקה מהודרים מעור • ואת מי בחר השר היוצא נחמן שי להזכיר בנאומו?
אבי כץ
ט' טבת התשפ"ג / 02.01.2023 18:25

במשרד התפוצות התקיים היום (שני) טקס חילופי השרים בין השר היוצא נחמן שי מהעבודה לשר הנכנס עמיחי שיקלי מהליכוד.

באירוע  נכחו כלל נציגי ארגוני התפוצות הפועלים בארץ ובעולם, שבאו לכבד את המעמד, כמי שעומדים בקשר ישיר במהלך השנה כולה עם משרד התפוצות.

במהלך האירוע ביקש שר התפוצות היוצא נחמן שי להודות לכלל נציגי הארגונים היהודיים והזכיר את אחד הבולטים שבהם: שליח חב”ד הרב שלמה חיים פלס, העומד בראש מוקד ההצלה של חב”ד באוקראינה JNRU ובראש רשת הביטחון העולמית של חב”ד. “יושב פה השותף שלנו באוקראינה”, אמר נחמן שי.

מאז פרצה המלחמה באוקראינה, התחזק הקשר בין שלוחי חב”ד במדינה למשרד התפוצות, קשר שהוביל הרב פלס, יחד עם הרב דוד מונדשיין מ’אור אבנר’.

במהלך השנה האחרונה נחשף השר היוצא לפעילות חסרת התקדים של שלוחי חב”ד והצטרף לשיחות וועידה משותפות עם שלוחי חב”ד באוקראינה מספר פעמים, ונחשף מקרוב לעדויות על המתרחש בקהילות היהודיות ועל פעילות מסירות הנפש של השלוחים תחת אש.

בסיום המעמד, פגש הרב פלס את שר התפוצות הנכנס עמיחי שיקלי והעניק לו ספר חת”ת וקופת צדקה מעור, יחד עם החברותא של השר הנכנס, הרב אור זיו, משלוחי חב”ד בירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות