לראשונה כנסת פלוס: ועידת הנשים של ש”ס עם השרים וחברי הכנסת

הוועידה הייחודית העניקה, לראשונה, הזדמנות למאות נשות ש״ס להציף נושאים ומצוקות בשלל תחומים - ולשמוע מנציגי ש״ס בכנסת ובממשלה התייחסות קונקרטית לבעיות ודרכי פעולה • יפה דרעי: "אנו יכולות ופועלות בדרך שלנו ויש לנו כוח השפעה רב"
אריה ריבקינד
ט' טבת התשפ"ג / 02.01.2023 15:28

ארגון נשות ש״ס ערך אתמול (ראשון) כנס הוקרה חגיגי על הצלחת מטה הנשים בבחירות, בהשתתפות מאות מנהלות, מחנכות ונשות עסקים מכל רחבי הארץ.

הארגון, שהוקם לפני הבחירות כזרוע לקידום נושאי הנשים והמשפחה, קיים לראשונה ועידה מקצועית סביב שולחנות עגולים, בשיתוף כל השרים וחברי הכנסת של תנועת ש״ס – בנושאי חינוך, רווחה, תעסוקה, בריאות, חתיכי חקיקה בכנסת ועוד.

הוועידה הייחודית, שכונתה ‘כנסת פלוס’, העניקה לראשונה הזדמנות למאות נשות ש״ס להציף נושאים ומצוקות בשלל תחומים ולשמוע מנציגי ש״ס בכנסת ובממשלה התייחסות קונקרטית לבעיות ודרכי פעולה.

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי אמר בכנס: “חלק נכבד מההצלחה שלנו בבחירות נזקף אליכן הנשים. הכנס המושקע הזה הוא רק תחילת הדרך. כפי שהבטחתי, ארגון נשות ש״ס ימשיך לפעול בעוצמה ובשיתוף פעולה עם משרדי הממשלה שלנו כדי לקדם את כל הנושאים החשובים הללו, ואני יכול לומר שאני בודק מינוי של נשים מוכשרות למשרות בכירות”.

דרעי הוסיף: “אנחנו המפלגה השניה בקואליציה ויכולנו לבחור כל משרד שהיינו רוצים. בחרנו לקחת את המשרדים הכי קשים כמו רווחה, בריאות, חינוך ודתות, כי זו השליחות שלנו כמפלגה החברתית היחידה לסייע לכלל האוכלוסיה כולל המוחלשים , וכן לדאוג למסורת היהודית”.

הרבנית יפה דרעי, נשיאת ארגון נשות ש״ס, העלתה על נס את פעילותן הנמרצת של הנשים בתקופת הבחירות ואמרה כי הארגון ימשיך לפעול לקידום ענייני הנשים.

“חשוב לי להדגיש, לא באנו להחליף את חברי הכנסת, אנחנו פועלות על פי גדולי התורה, אבל אנו יכולות ופועלות בדרך שלנו ויש לנו כוח השפעה רב”.

בכינוס אמש השתתפו: יו״ר ש״ס ושר הפנים והבריאות אריה דרעי, שר הרווחה יעקב מרגי, השר במשרד הרווחה יואב בן צור, שר הדתות מיכאל מלכיאלי, השר במשרד החינוך חיים ביטון, סגן שר הפנים והבריאות משה ארבל, סגן שר החקלאות משה אבוטבול, יו״ר ועדת הבריאות אוריאל בוסו, יו״ר ועדת החינוך יוסי טייב, יו״ר הסיעה ח״כ ינון אזולאי, חברי הכנסת אברהם בצלאל, יוני משריקי ונתנאל חייק.

הכנס נחתם באמירת תפילת ׳נשמת כל חי׳ כהודיה לה׳ על הניצחון בבחירות וההישגים העצומים של תנועת ש״ס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות