בן כספית הפתיע: “חושב שבן גביר ראוי להזדמנות”. ומה ענה ינון מגל

המגיש בן כספית איחל לשר החדש לביטחון לאומי הצלחה • מגל, מנגד, תקף את נאום הפרידה של השר היוצא בר לב: "אג'נדה פרוגרסיבית שאבד עליה הכלח"
חרדים 10
ט' טבת התשפ"ג / 02.01.2023 12:17

בן כספית וינון מגל שוחחו על הבעיות הפוליטיות הבוערות, ביניהן היחס של הממשלה החדשה כלפי הלהט”בים ועליות המחירים.

תחילה, הביע מגל את דעתו על חשש הלהט”בים מאופי הממשלה שקמה, וקרא בתוכחה: “למה איתן גינזבורג לא שינה את החוקים הללו? למה הממשלה לא שינתה את החוקים הללו? מה הם באים בטענות? הוא בא ומדבר על רבנים. תעשה לי טובה, נמאס מהזיוף הזה, זה לא מרגש אותנו”.

בתגובה, התייחס כספית לעליות המחירים: “המשקאות האלכוהוליים מתייקרים, אפילו לא נוכל להטביע את יגוננו בטיפה המרה. הכל מתייקר. אמרתי לך שזה דבר גלובלי ועולמי, אבל אני לא הבטחתי כמו נתניהו שיוריד את זה. אז שיוריד את זה”.

על השר איתמר בן גביר, אמר כספית: “אני מאלה שחושבים שהוא ראוי להזדמנות הזו, בתפילה חרישית שהוא לא יפוצץ את המזרח התיכון”.

מגל בתגובה התייחס לדבריו של עמר בר-לב,  שאמר “‘זכיתי’ להיות מאובטח בהוראת השב”כ – כי העזתי לומר שישנם מתנחלים קיצוניים שחוללו פשעי שנאה נגד פלסטינים. לאן הגענו? עד לאן הדרדרה החברה?!”.

מגל הגיב לדבריו בזעם: “אתם לא יודעים להבדיל בשמאל בין עיקר לטפל, בין אויב לאוהב, ולא יודעים מה חשוב ומה פחות חשוב. כל הדבר הזה הוא אג’נדה פרוגרסיבית שאבד עליה הכלח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות