חמאס מאיים על איתמר בן גביר: אם תעלה להר הבית “תוביל לפיצוץ”

חמאס העביר למצרים ולאו"ם מסרים מאיימים נגד עלייתו המתוכננת של השר לביטחון לאומי להר הבית • המשטרה תקיים הערכת המצב על רקע כוונתו של השר לעלות להר הבית עוד השבוע
חיים טוויל
ט' טבת התשפ"ג / 02.01.2023 11:36

ארגון הטרור חמאס העביר הבוקר (שני) למצרים ולאו”ם מסרים מאיימים נגד עלייתו המתוכננת של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. להר הבית. כך דווח בערוץ אל-מיאדין.

ארגון הטרור איים כי הוא לא יעמוד בחיבוק ידיים, וכי הצעד של בן גביר “יפוצץ את המצב”.

דובר חמאס עבד א-לטיף אל-קאנוע, הצטרף לאיומים, בדיווח של אל-מיאדין: “התוקפנות של הכיבוש הציוני כלפי עמנו והריסת הבתים מגיעה בצל הכוונה של העבריין בן גביר להסתער על אל-אקצא, מה שמעיד על כך שממשלת המתנחלים הפשיסטית החלה את תוכניתה בתקיפת עמנו ואל-אקצא והכריזה עליו מלחמה”.

הוא הוסיף ואיים: “התוקפנות הציונית תיענה בהתנגדות של עמנו והנהגתה לא תוכל להשיג את מטרותיה. עמנו וההתנגדות האמיצה לא ישתקו לנוכח הפשיזם והתוקפנות של הממשלה החדשה”.

בן גביר הודיע אמש למשטרה, כי בכוונתו לעלות להר הבית בימים הקרובים, לראשונה מאז שהושבע לשר.

היום אמור להתקיים דיון במשטרה לגבי היערכות מבחינת כוחות שיאבטחו את עליית השר להר.

לאחר הפרסום על כוונתו לעלות להר הבית – צייץ בן גביר: “אני מודה לכל כלי התקשורת על ההתעניינות בנושא העלייה להר הבית. אכן, הר הבית הוא נושא חשוב וכמו שאמרתי אני מתכוון לעלות להר הבית. לגבי לוחות הזמנים – אני מבטיח לעדכן כשאעלה. עד אז, אשמח שכל ערב ייפתחו מהדורות החדשות עם ידיעות שעוסקות בשאלה מתי אני מתכוון לעלות להר הבית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות