הפכה את ההחלטה של מיכאלי: מה הצעד הראשון של רגב בתחבורה?

השרה מירי רגב הורתה לכלל אגפי משרד התחבורה והגופים הכפופים לו - להחזיר את צבעי המשרד לצבעיו המקוריים כחול ולבן • מרב מיכאלי הפכה את צבעי המשרד לצבע הסגול שהיה זהה לזה של הקמפיין ב'העבודה'
אריה ריבקינד
ח' טבת התשפ"ג / 01.01.2023 11:39

ההחלטה הראשונה: שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב פנתה הבוקר (ראשון) לעובדי משרד התחבורה בהנחייה להחזיר את צבעי המשרד לצבעיו המקוריים כחול ולבן.

בהודעה מטעם השרה רגב נמסר: “השרה הנחתה לפני מספר דקות את סמנכ”ל כוח אדם להעביר הנחיה לכלל אגפי המשרד, חברות, תאגידים, וגופים הכפופים למשרד להחזיר את צבעי המשרד לצבעיו המקוריים כחול ולבן. הדבר מתייחס לכלל הפרסומים, קמפיינים, לוגואים, תשדירי שירות ועוד של המשרד על אגפיו השונים”.

ההחלטה של השרה רגב מגיעה על רקע הטענות שעלו ולפיהם השרה היוצאת, מרב מיכאלי מ’העבודה’, השתמשה באותה ‘שפה עיצובית’ כשעברה לצבע סגול במשרד התחבורה ובתעמולת בחירות של מפלגת העבודה.

לפני כחצי שנה התנועה לאיכות השלטון הגישה למשרד התחבורה בקשת חופש מידע על הקמפיין הפרסומי של רפורמת ‘דרך שווה’, בשל הדמיון העיצובי לקמפיין שניהלה שרת התחבורה מירב מיכאלי עבור מפלגת העבודה שהיא עומדת בראשה.

מפלגת העבודה הגיבה: “אחרי שמירי רגב תסיים לשחק עם מניפת הצבעים, אנחנו מקווים שתתפנה לקדם את חוק המטרו שהליכוד תקע בשנה האחרונה. זה נושא אסטרטגי ראשון במעלה לטובת נוסעי התחבורה הציבורית”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לגב' רגב היקרה בבקשה תבטלי את הקורקינטים המסוכנים!
    01/01/2023 13:53
    לגב' רגב היקרה!
  1. בבקשה ואנא ממך, הוציאי ממדינת ישראל את הקורקינטים החשמליים והאופניים החשמליות, אשר מסכנות את חיי הציבור היקר בכל מקום!!! כל הזמן אנו נתקלים בהם גם על המדרכות וגם על מעברי החציה והם ממש חותכים אותנו ליד הגוף וגם נוסעים כל הזמן נגד הכיוון! ממש סכנות נפשות עם הקורקינטים החשמליים והאופניים החשמליות! אנא ממך גב’ רגב היקרה, תדאגי בבקשה להוציא צו להוצאת הסכנה הזו של קורקינטים ואופניים חשמליות מרחבי ארצנו הקדושה.
    תודה לך,בשם כל הציבור היקר בארצנו.

  2. ההזוייה שהפכה להיות מחייה השפה השטותית
    01/01/2023 19:34
    לניאדו שמואל
  3. מכירים את מי רב?!הפכה לאישה הכי לא מסוגלת לנהל פרויקט של וועד בית של לידה דלת. סוף סוף שלחו אותה לכבישה במקום לכביש. שיבושם לה נערת ההזויות. מתאים לה לשבת בבוגרושוב ולפטפט. היא מומחית בדיבורים. רק לראות את המראה שלה מקצר חיים