עזרא שיינברג שוחרר מהכלא לאחר 7 וחצי שנים: “אני שילמתי את חובי”

שיינברג, בעבר ראש קהילת אורות האר"י בצפת, יצא הבוקר מכלא מעשיהו • בשנת 2015 הורשע בביצוע עבירות של מעשים חמורים בלפחות 8 נשים • כשנשאל על מתן פיצויים לנפגעות - השיב: "הן תבעו בבית משפט אזרחי. יקבלו בעזרת השם"
חרדים 10
ח' טבת התשפ"ג / 01.01.2023 11:10

עזרא שיינברג, שהורשע בביצוע עבירות של מעשים חמורים במיוחד בלפחות שמונה נשים, שוחרר היום (ראשון) מכלא מעשיהו לאחר שריצה שבע וחצי שנות מאסר.

שיינברג, שהיה בעבר ראש קהילת אורות האר”י בצפת, היה אמור להשתחרר באוקטובר 2021, לאחר שהוחלט לנכות שליש ממאסרו בשל “התנהגות טובה”, אך הבקשה נדחתה בעקבות מחאה של הנפגעות.

עם שחרורו צפוי שיינברג להגיע אל הבית שקנה בקצרין.

עם צאתו משערי הכלא, בעודו מחויך, נשאל שיינברג אם יש לו מה לומר לנפגעות – והשיב: “שיהיו בריאות בעזרת השם. אני שילמתי את חובי”.

על מתן פיצויים לנפגעות, אמר: “הן תבעו בבית משפט אזרחי. יקבלו בעזרת השם”.

בחודשים האחרונים, מתקיימת מחאה ביישוב קצרין, כשבמרכזה עומדת הדרישה של התושבים שלא לאפשר לו לגור בשכנות להם. לטענת רבים, הוא עדיין מסוכן ועלול לשוב לפגוע בנשים.

הערב צפויה להתקיים הפגנה מחוץ לביתו.

“המאסר נגמר, אבל הפגיעה שלנו נשארת”, אמרה היום מיכל הכהן, אחת מנפגעותיו, בריאיון לרשת ב. “היא כמו סוג של נכות, שנשארת לכל החיים”.

היא הוסיפה: “אני שמחה לראות את התגייסות הציבור להעביר לו מסר ברור שהוא לא יוכל להקים קהילה חדשה. אני מתפללת שלא יהיו עכשיו פגיעות נוספות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה וחרפה
    01/01/2023 11:40
    מירי
  1. יוצא מחוייך… שילם את חובו?! להיות בכלא הישראלי זה בית מלון 6 כוכבים.

  2. כתבות מסוג אלו מנסות להרעיל את הציבור
    20/01/2023 01:53
    חי בראון
  3. כן. הוא שילם חוב מטורף, הוא ישב בכלא, עבר טיפול, פיצה את המתלוננות שלו, התנצל.
    שלא תעזו לרגע לזלזל בפיפס ממה שהוא עשה כדי לכפר על מעשיו. תשובה קדמה לעולם!!!!!