יוסי פוקס ימונה למזכיר הממשלה, יוסי שלי למנכ”ל משרד רה”מ

יוסי פוקס מתגורר ביישוב נווה דניאל: הוא עורך דין ופעיל ליכוד ותיק • יוסי שלי כיהן כשגריר ישראל בברזיל ובבחירות ניהל את קמפיין הליכוד
חרדים 10
ה' טבת התשפ"ג / 29.12.2022 15:17

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו החליט היום (חמישי) למנות את השגריר לשעבר יוסי שלי למנכ”ל משרד ראש הממשלה ואת עורך הדין יוסי פוקס למזכיר הממשלה.

מנכ”ל משרד ראש הממשלה המיועד הוא יוסי שלי, בן 65. במערכת בחירות האחרונה ניהל את קמפיין הליכוד.

הוא כיהן בעבר  כשגריר ישראל בברזיל, מנכ”ל עיריית באר שבע, חבר מועצת העיר באר שבע, מנכ”ל החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, יו”ר דירקטוריון ‘איסתא ליינס’ ומנכ”ל רשות הדואר.

מזכיר הממשלה עו”ד פוקס, בן 50, הממוקם במקום ה-43 ברשימת הליכוד לכנסת, הוא פעיל ליכוד ותיק, תושב היישוב נווה דניאל בגוש עציון.

הוא הרבה לתקוף את התובעים של ‘תיקי נתניהו’ מטעם פרקליטות המדינה. הוא גם מרבה להתבטא בעד נתניהו ברשתות החברתיות ונגד מתחריו.

פוקס למד בישיבות ‘נתיב מאיר’, ‘הכותל’ ו’היכל אליהו’. הוא שירת בצה”ל בחטיבת גולני.

הוא בוגר אוניברסיטת בר אילן, עורך-דין מאז שנת 1998 המתמחה במשפט חוקתי ומנהלי. לשעבר יו”ר הפורום המשפטי למען ישראל, המונה 350 עו”ד מתנדבים הפועלים בשרות המחנה הלאומי.

מזכיר הממשלה המיועד פוקס צייץ בטוויטר בתגובה למינוי וציין: “הנני העני ממעש. נרעש ונרגש לקראת מינויו לתפקיד מזכיר הממשלה. מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון שנתן בי! מתחייב לעשות כל שביכולתי, בענווה ובחריצות, על מנת שהממשלה הלאומית המוקמת תתנהל על מי מנוחות ותקדם את האינטרסים של המחנה הלאומי. בהצלחה לרה”מ נתניהו ולשרי הממשלה”.

ראש מועצת גוש עציון ויו”ר מועצת יש”ע, שלמה נאמן, ברך את פוקס ואמר: “ברכות גדולות לידידי ורעי תושב נווה דניאל עו”ד יוסי פוקס שמונה למזכיר הממשלה. יוסי תצליח בכל דרכיך, אתה מביא גאווה לגוש עציון ואני בטוח שעם ישראל כולו יתברך מכישוריך”.

ראש לשכת ראש הממשלה הוא צבי ברוורמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות