סיעת הליכוד קבעה: אוחנה יו”ר הכנסת • אמסלם התפוצץ על ביבי

אוחנה, שנבחר פה אחד, אוחנה צפוי גם למנות מנכ"ל כנסת • אופיר כ"ץ יהיה יו"ר הקואליציה • נתניהו הציע לדנון להיות יו"ר קק"ל - אך הוא סרב וימונה לשר • ביטן לנתניהו: "למה לא כינסת את הסיעה עד עכשיו? מה זה אמור להיות?" • גם אמסלם תקף אותו: "אתה לא תפריע לי, תן לדבר"
אריה ריבקינד
ד' טבת התשפ"ג / 28.12.2022 12:57

סיעת הליכוד הצביעה בצהריים (רביעי) פה אחד על מינויים של ח”כ אמיר אוחנה לתפקיד יו”ר הכנסת וח”כ אופיר כ”ץ לתפקיד יו”ר הקואליציה.

ח”כ דני דנון, שהתכוון להתמודד על תפקיד יו”ר הכנסת, נפגש עם ראש הממשלה המיועד נתניהו לפני ישיבת הסיעה. נתניהו הציע לדנון להיות יו”ר קק”ל – אך הוא סרב וככל הנראה יתמנה לשר.

את ישיבת הסיעה פתח ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו: “בשעה טובה, גמר חתימה טובה. אני מבקש להודות לכם על המאמץ המשותף שהביא אותנו ליום הזה. השגנו את היעד. ציבור ענק במדינת ישראל, למעלה משני מיליון ישראלים, הצביעו עבור המחנה הלאומי בראשותנו. נקים ממשלה יציבה לקדנציה מלאה שתדאג לכל אזרחי ישראל”.

בפתח הדיון הודיע ח”כ דני דנון כי החליט שלא להציג את מועמדותו מול ח”כ אוחנה כפי שתיכנן בתחילה. “אני מודה לראש הממשלה הנכנס נתניהו על כינוס הסיעה. כתנועה דמוקרטית חייבים לכנס את הסיעה באופן קבוע. בעת הזו, ערב הקמת ממשלה חדשה, האחדות בליכוד חשובה מכל.

“ברור לכל כי מאבק יצרי בתוך הליכוד יעניק תחמושת ליריבנו. לכן החלטתי לא להתמודד לתפקיד יו”ר הכנסת. אני מברך את חברי אמיר אוחנה שייבחר היום לתפקיד. אני בטוח שימלא אותו על הצד הטוב. בהצלחה אמיר”.

המאוכזבים בליכוד – ח”כ דוד ביטן וח”כ דודי אמסלם התעמתו עם נתניהו: “אנחנו לא יודעים מה יש בהסכמים. למה לא כינסת את הסיעה עד עכשיו? מה זה אמור להיות? מה רק חבר כנסת מש”ס יכול להכניס דברים שהוא רוצה ואנחנו כלום?”

ביטן אמר עוד: “זו חוצפה שלא כינסתם את הסיעה עד עכשיו. לא מקובל עליי שעשו מה שרוצים בהסכמים”.

ביטן התעמת גם עם ח”כ יואב קיש, וקרא לעברו: “למה אתה מדבר? לא נבחרת ליו”ר סיעה. מי אתה? אתה חושב שפה זו הוועדה המסדרת? שב בשקט”.

קיש ענה: “אגיד מה שאני רוצה”.

בהמשך הישיבה תקף אמסלם את נתניהו: “אתה לא תפריע לי, תתן לי לדבר. אתה והוא (-יריב לוין) לא תעשו מה שאתם רוצים”.

נתניהו השיב: “טוב, הבנתי”.

 

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמסלם בלתי ראוי לאמון
    28/12/2022 22:44
    פנחס
  1. נתניהו ודאי לא שכח שהמרד של אמסלם כנגדו ב-2015, אילץ אותו להכניס את ליברמן לקואליציה כשר ביטחון במקום יעלון. נזק כפול ומכופל שאת ביאושיו אנחנו אוכלים עד היום.

  2. סיעת הלכוד קבעה
    28/12/2022 23:02
    המושבניקית
  3. דודי אמסלם ודוד ביטן,מאחר ולא אתם עמדתם לבחירה כראשי תנועת הלכוד מול הציבור בבחירות האחרונות אז,אל תנסו להימצא במקום היו”ר של התנועה אלא, תירתמו לעזור, כי הדרך לאופוזציה תלולה ומהירה

  4. סיעת הלכוד קבעה
    28/12/2022 23:20
    המושבניקית
  5. צריך לזכור שבבחירות האחרונות לכנסת בראש תנועת הליכוד עמד בנימין נתניהו ובזכותו הליכוד קיבל מעל 30 מנדטים ולכל האחרים, אנא עיזרו לממש את הקמת הממשלה

  6. לא הבנתי מינו את אמיר או את חנה?
    28/12/2022 23:58
    חתול
  7. אשמח לתשובה

  8. ביטן / אמסלם 😂🤣🤣😂
    29/12/2022 00:20
    דה רוק
  9. ביטן את אמסלם ,קיבלם הוכחה שביבי לא סופר אותכם ,אוחנה
    הה…לפניכם ? יריב לוין הישנון עדיף עליכם?מה קרה ? איפה הנאמנות שלכם ,הזיעה שלכם ? ביבי השתמש וזרק ? זה ידוע !!! תתעוררו מהחלום שלכם !
    אויי הוא פירק גם אותם …🤣😂😂

  10. ביטן / אמסלם 😂🤣🤣😂
    29/12/2022 00:21
    דה רוק
  11. משתמשו וזורק ,מי זה ?