קידוח וניסור בטון – כמה זה יעלה לכם?

אם אתם תוהים מהו ניסור בטון, מתי יש צורך להשתמש בו, מהו קידוח בטון ומהו מחיר קידוח בטון - כדאי שתקראו את המאמר הבא
תוכן שיווקי
ד' טבת התשפ"ג / 28.12.2022 11:39

עולם הבנייה הולך ומתפתח ויחד אתו מתפתחות בצורה מהירה גם טכנולוגיות חדשות שתפקידן  לתת מענה לצרכים המשתנים והעדכניים. אחת מהטכנולוגיות הפופולאריות ביותר בענף הבנייה כיום היא ניסור וקידוח בטון. אם אתם תוהים מהו ניסור בטון, מתי יש צורך להשתמש בו, מהו קידוח בטון ומהו מחיר קידוח בטון, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

ניסור בטון – במה מדובר?

עוד טרם מבררים את המחירים של ניסור בטון, כדאי מאוד להבין במה בכלל מדובר. שיטת ניסור בטון היא למעשה טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת קדיחה וניסור מדויקים לתוך הבטון מבלי להסב נזקים. באמצעות שיטה זאת ניתן לבצע שינויים שונים במבנה של הבטון בבית כאשר עיקר השיטה היא בקירות הבית.

ניסור בטון מקצועי יתבצע באמצעות מסור או באמצעות כלי שנקרא שרשרת יהלום. היהלום מהווה את החומר החזק ביותר בטבע ועל כן הוא מסוגל לנסר ולחדור את שכבות הבטון הקשות. למקדח היהלום יש מספר יתרונות שאין בכלים אחרים לרבות: מינימום לכלוך בעת השימוש, עבודה שעושה שימוש במים וכך מונעת את ההצטברות של האבק בשטח.

מלבד זאת, עבודת האיתור הופכת מהירה וממוקדת תוך זמן קצר. יתרון חשוב ביותר הוא שהניסור עם המקדח לא פוגע ולא סודק את הקיר מסביב

מתי יש צורך בניסור בטון?

ישנם מגוון מקרים שונים שבהם יש צורך בניסור בטון, כך לדוגמא: במקרים שבהם יש צורך להכין תשתית למערכת האינסטלציה, הגז והחשמל. הקידוח צריך להיות נקודתי על מנת לאפשר עבודה מדוקדקת ונקייה. השימוש בקידוח בטון מייתר את הצורך בהרחבת קירות, שבירת קירות ואיטומם. מעבר לכך עבודת קידוח וניסור בטון מקומית תאפשר להליך השיפוץ או בנייה להימשך ללא הפרעות מיותרות. כמו כן ניתן למצוא את העבודות המדוברות גם במקרים שבהם יש צורך להתקין מזגן על קיר בטון, יצירת חללים נוספים בבית, פתיחת דלת לחדר בבטון או פתיחת פתח לחלון ועוד.

ניתן למצוא לא מעט מקרים שבהם יש צורך בניסור וקידוח בטון ועל כן חשוב מאוד לבחור בכל מקרה שבו יש צורך בזה בחברה מקצועית ואמינה אשר מבצעת את העבודה המדויקת והאיכותית ביותר עם כלי העבודה המתאימים.

כמה זה יעלה לכם?

לגבי שאלות העלות של ניסור וקידוח בטון הרי שהדבר ישתנה בהתאם לפרמטרים שונים כגון: מורכבות העבודה, כמות הבטון שיש לחתוך או לקדוח, החברה שבה תבחרו עבור ביצוע העבודה, כאשר בהחלט לא כדאי לבחור בחברות חובבניות אשר מציעות מחיר נמוך יותר תמורת השירות שלהן שכן, לא פעם הזול הוא היקר.

כדאי לקבל הצעת מחיר של קידוח בטון או ניסור בטון שאתם זקוקים לו מחברות אמינות ומקצועיות שקיבלתם עליהם המלצות מלקוחות מרוצים. לאחר מכן תוכלו לבחור את החברה הטובה ביותר מכל בחינה לרבות המחיר אותו היא מציעה על עבודת ניסור וקידוח הבטון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות