“דוס מסריח, תעופו”: שני מקרי אלימות נגד חרדים בתוך שבוע

שני צעירים שיצאו משיעור תורה בבית כנסת בבאר יעקב הותקפו: אחד נחתך מבקבוק זכוכית בראשו, השני הוכה • כתב אישום נגד נהג הסעות שקילל חרדי שביקש ממנו להזיז את רכבו - והשליך לתוך רכבו מטף כיבוי
חרדים 10
ג' טבת התשפ"ג / 27.12.2022 19:50

ההסתה כבר גובה מחירים? שני מקרים של תקיפות על רקע דתי התרחשו בשבוע האחרון: כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד נהג הסעות בן 47, תושב חיפה, בגין עבירות של נסיון פציעה, חבלה במזיד ברכב ותקיפה סתם.

לפי דיווח של אבי כהן ב’ישראל היום’, מכתב האישום עולה כי ביום רביעי שעבר הגיע המתלונן עם רכבו לתחנת הדלק ‘מנטה’ נתב”ג וביקש מן הנאשם להזיז את רכבו, מאחר וחסם את נתיב הנסיעה.

הנאשם התעלם מבקשת המתלונן, תדלק את רכבו ואמר לו: “דוס מסריח, תעופו”, לצד עוד מספר אמירות מבזות.

בתגובה, בעודו יושב בכיסא הנהג, שלף המתלונן את הטלפון הנייד שלו והחל לצלם את הנאשם – וזה בתגובה חיווה תנועה מגונה לעבר המתלונן. כאשר המתלונן ניסה לעקוף את רכבו של הנאשם מצד שמאל, נטל הנאשם מטף לכיבוי אש שהיה במקום והשליכו לעבר המתלונן דרך חלון רכבו הימני קדמי של המתלונן, אשר היה פתוח אותה העת – וזה פגע במערכת הרכב.

במקרה אחר שהתרחש בסוף השבוע האחרון, התקבלה קריאה על אירוע אלימות בבאר יעקב: שוטרים שהגיעו לזירה זיהו אדם דקור בראשו, פניו חתוכות – וזירה מלאה בדם.

לאחר שגבו מספר עדויות הבינו השוטרים כי בבית הכנסת התקיים שיעור תורה, כאשר שני הקורבנות שיצאו ממנו שרו בקולי קולות. אז הגיעו אליהם כמה חשודים והחלו לחבוט בהם ולהכותם.

אחד החשודים דקר את אחד הקורבנות עם בקבוק זכוכית וחתך אותו בראשו.

הקורבן השני הצליח לברוח, בעוד החשודים רדפו אחריו. הם הצליחו להשיג אותו ולהכות אותו.

המשטרה עצרה כמה חשודים במעורבות במעשה והם הובאו לבית המשפט, שם הוארך מעצרם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות