בכיר ברבנות נעצר: חשד שביצע עבירות חמורות בנערה בת 14

החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, נעצר לחקירה לאחר תלונה שהגישה נגדו צעירה בת 27: טוענת כי ביצע בה לפני למעלה מעשור במשך מספר שנים מעשים חמורים • לפי החשד, ביצע את העבירות, בין היתר, בביתו בזמן שבאה לשמור על ילדיו • שימש גם כמנהלו של אביה ברבנות
חיים טוויל
ב' טבת התשפ"ג / 26.12.2022 15:19

בכיר ברבנות, תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, נעצר היום (שני) בחשד לביצוע עבירות של מעשים חמורים בנערה בת 14 – לפני יותר מעשור.

לפי דיווח של נינה פוקס באתר ynet, הנפגעת – כיום בת 27 –  הגישה את התלונה לפני מספר שבועות, אחרי שהבינה כי בקרוב יחול על המקרה חוק התיישנות. לפי החוק, תקופת ההתיישנות בעבירות שבוצעו בקטינים תחל רק בהגיעו לגיל 18 ותסתיים בהגיעו לגיל 28.

על פי החשד, הבכיר היה חבר קרוב של משפחת הנערה ושימש גם כמנהלו של אביה, שעבד גם הוא ברבנות.

לטענת הצעירה, החשוד ביצע בה עבירות חמורות עשרות פעמים, מאז שהייתה בת 14.

העבירות המיוחסות לחשוד בוצעו במספר מקומות, כולל בביתו, תוך שהיא משמשת כבייביסיטר על ילדיו.

הנפגעת סוחבת את הפגיעה הקשה שעברה שנים רבות, וביקשה להיפגש עימו, כדי להתעמת איתו על שעולל לה. החשוד הודה במעשיו ואף התנצל מספר פעמים – וטען כי אין להם הצדקה.

כעת, לאחר הגשת התלונה, הוא נעצר ונחקר.

לפי הדיווח ב- ynet, בימים הקרובים צפוי להתקיים עימות בין השניים.

ב- ynet צוין, כי בעבר אותו חשוד הסתבך בפרשייה אחרת, כאשר התברר כי התגורר במשך כשנה בדירה השייכת למועצה הדתית בירושלים, ששימשה כמקווה טבילה, אך השימוש בה הופסק.

בעקבות המקרה נציבות המדינה ביקשה את השעייתו מהתפקיד בו הוא החזיק – והוא איבד את סמכויותיו הניהוליות.

ממשטרת ישראל נמסר: בעקבות תלונה שהוגשה לאחרונה מפי צעירה בדבר עבירות שביצע כלפיה החשוד, לפני למעלה מעשור ולאורך מספר שנים בהיותה קטינה, החלה המשטרה בפעולות חקירה תוך קבלת צו בימ”ש למעצרו.

היום עצרו בלשי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים את החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, לחקירה ומחר צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו בבימ”ש לטובת המשך החקירה בעניינו.

מטעם הרבנות טרם נמסרה תגובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נו באמת כתבתם כל פרט מזהה שלו אז למה הכותרת המדומה חשוד אלמוני ??
    27/12/2022 12:39
    מ.כ
  1. החשוד התגורר בעבר בדירה של המועה”ד ששימשה מקווה…. =שם מלא ומפורט