בגלל תמונות של נשים: קיצוני סחט באיומים, ניפץ את הדלת וחולל הרס

המשטרה עצרה אמש קיצוני, החשוד באיומים ויצירת נזק לחנות בכיכר השבת בירושלים - לאחר שבעלי החנות הציגו בפרסומת שלהם תמונות נשים • במהלך המעצר התפתחו מהומות ובוצע ניסיון למלט את החשוד מידי השוטרים מעצרו של החשוד הוארך בארבעה ימים
חיים טוויל
כ"ח כסלו התשפ"ג / 22.12.2022 13:32

איים על בעלי החנות, חולל הרס ונעצר: חשוד בסחיטה ואיומים כלפי עסק בכיכר השבת בירושלים, לאחר שפורסמה תמונת נשים בפרסום של החנות – נעצר לחקירה על ידי המשטרה. מעצרו הוארך הבוקר (חמישי) בבית המשפט בארבעה ימים.

המעצר בוצע לאחר שלפני כשבוע הגיעו מספר חשודים אל חנות בשכונת מאה שערים, בעקבות פרסום תמונת נשים לצורכי קידום עסקי של הרשת.

החשודים שנכנסו לחנות איימו על בעלי המקום כי עליהם להסיר את תמונות הפרסום, משום שתמונות אלו לטענתם אינן צנועות – ולאחר מכן עזבו את המקום.

במוצאי שבת, בשעת לילה, נגרם על ידי חשוד שהגיע לחנות נזק: דלת הכניסה נופצה לרסיסים ובמקום פוזר חומר שגרם לריח סירחון. כמו כן נגרם נזק לפריטים הנמכרים במקום, בשווי כספי רב.

מיד עם קבלת הדיווח על המקרה, נפתחה חקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים ונאספו ממצאים, עדויות וראיות בזירה.

אמש, במהלך פעילות המשטרה בשכונת מאה שערים, הבחין קצין בילוש בחשוד במעשה.

לאחר שהזדהה בפניו כאיש משטרה, ביקש לעכבו אך החשוד התנגד, ובמקום החלה התקהלות והפרת סדר אלימה, תוך ידויי אבנים לעבר כוחות המשטרה וניסיון למלט את החשוד.

כוחות המשטרה פעלו למעצר החשוד לצד טיפול בהפרות הסדר.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה, בחשד למעורבותו במקרה זה ובאירועים נוספים.

הבוקר החשוד הובא בפני בימ”ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ב-4 ימים – עד ליום ראשון, לטובת מיצוי החקירה.

“לצד המשך חקירת מקרה זה ביסודיות, המשטרה תמשיך לפעול בנחישות נגד פורעי חוק ועבריינים אלימים שיפגעו בבעלי עסקים ובבתי עסק הפועלים באזור”, נאמר בהודעת המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי קיצוני
    23/12/2022 01:53
    שמשון דוד
  1. האם הגאון רבי שמשון דוד פינקוס זיע”א גם היה קיצוני
    או שרק בבאר שבע אסורות תמונות נשים לא צנועות
    במאה שערים הכל מותר ?