חיים רמון: ‘אלשיך שקרן פתולוגי. אין לו בעיה לומר דבר והיפוכו’

שר המשפטים לשעבר תקף את רוני אלשיך: "הוא הבין שהדבר היחיד שמאפשר לזכות באמון התקשורת - זה להיות נגד נתניהו" • "הם לא חלמו שנתניהו יגיע למשפט ויגיע עם ייצוג משפטי מעולה • צחי הנגבי: "מניח שחלק מהאנשים שעסקו בתיק נתניהו ראו בתיק דרך להיפטר מנתניהו"
חרדים 10
כ"ז כסלו התשפ"ג / 21.12.2022 11:49

שר המשפטים לשעבר חיים רמון תקף היום (רביעי) בחריפות את המפכ”ל לשעבר רוני אלשיך שנתפס אמש בראיון לחדשות 12  משקר כאשר אמר שאינו מכיר כל פרט בתיקי נתניהו – זאת לאחר שבשנת 2018 אמר שהוא מכיר ”כל מילה”.

“מכיר כל מילה” בחקירות נתניהו: רוני אלשיך אמר או לא אמר? • צפו

“אלשיך שקרן פתולוגי, אין לו שום בעיה לומר דבר והיפוכו. אפילו שי ניצן תקף אותו אבל לא עשה לו כלום כי הוא שירת אותו בעניין חקירות נתניהו”, אמר רמון בראיון לרדיו ‘גלי ישראל’.

לדבריו, “אלשיך הבין שהדבר היחיד שמאפשר לזכות באמון התקשורת – זה להיות נגד נתניהו. לפחות שניים מהעדים שמספרים למעשה שחיפשו את ראשו של נתניהו הם עדים מקצועיים”.

רמון הוסיף: “הם לא חלמו שנתניהו יגיע למשפט ויגיע עם ייצוג משפטי מעולה, כמו שהוא זוכה לו כעת. אי אפשר להעמיד לדין ראש ממשלה על שוחד באופן תקדימי”.

ח״כ לשעבר צחי הנגבי אמר ל’גלי ישראל: “מקווה שמה שאלשיך אמר, שאלו דברים מדהימים, מבטא את דעתם של אנשים שהיו בטוחים שהם תפסו כאן את אל-קפונה הישראלי, וכעת מבינים שהדברים רחוקים כמזרח ממערב. מניח שחלק מהאנשים שעסקו בתיק ראו בכך דרך להיפטר מנתניהו”.

ח״כ חנוך מילביצקי מהליכוד אמר ב’גלי ישראל’: “רוני אלשיך, אהוד אולמרט, כל החבורה הזו – במקום להתחבא בפינה חשוכה, מנצלים את העובדה שחלק מכלי התקשורת כבר מזמן לא גופים אוביקטיבים אלא מנסים לעזור לנסיונות הפיכה. אני חושב שלא צריך להתייחס אליהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות