“לא לא לא נותנים לי”: מרב מיכאלי חיקתה על הדוכן את בן גביר • צפו

אריה ריבקינד
|
כ"ו כסלו התשפ"ג / 20.12.2022 18:17
מרב מיכאלי תקפה בנאום במליאה את ‘חוק בן גביר’ ו’עקצה’ את השר המיועד: “‘עכשיו הוא בא ואומר: ‘רגע אבל בעצם, אין לי כלים לעשות סדר, לא נותנים לי’, ורוקע ברגליים. התירוצים, התירוצים, הלב נקרע”

יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ מרב מיכאלי, נאמה היום (שלישי) במליאת הכנסת ותקפה את ‘חוק בן גביר’.

מיכאלי טענה: “מה שבן גביר עושה עכשיו זה הכיסתוח הגדול לכישלון המהדהד, המפואר ואפס הצלחות בכל ההבטחות הגדולות של לעשות סדר ולהיות בעל הבית.

“מה שאנחנו שומעות ושומעים כבר שבועות ארוכים מהשר המיועד בן גביר זה שבעצם כל הבעיה זה שהוא לא יוכל למלא כל מה שהוא הבטיח כל כך הרבה זמן לכל אותם בוחרות והבוחרים שנתנו בו את אמונם, כשהוא הסתובב עם האקדח שלו ואיים בכל מקום שהוא יעשה סדר.

”עכשיו הוא בא ואומר: ‘רגע אבל בעצם, אין לי כלים לעשות סדר, לא נותנים לי’, ורוקע ברגליים, ורוקע עוד פעם ברגליים ‘ולא, לא, לא נותנים לי, ואני דורש ואני דורש’.

”אז שימו לב, זה מה שזה כן – זה הכיסתוח הגדול לזה שכשיהיה כישלון מהדהד, מפואר ואפס הצלחות בכל ההבטחות הגדולות של לעשות סדר ולהיות בעל הבית. תזכרו מה הוא אומר לכן ולכם עכשיו: ‘לא נותנים לי לקבוע, כובלים את ידיי, קושרים את ידיי'”.

היא הוסיפה: ”התירוצים, התירוצים, התירוצים, הלב נקרע. אז בקיצור, חברות וחברים, כל המילים הגדולות וכל האיומים הגדולים, לא הכל אפשר לפתור בכוח, בטח לא בכוח הפופוליזם, ההסתה והגזענות. אז חכו לבאות, ספוילר- יהיה לא משהו”.