מראות שבורות ושטפי דם במצח: ריב בבני ברק נגמר באישום I צפו

בעקבות ויכוח בחניון של בניין ברחוב יעקב לנדאו בבני ברק: כתב אישום נגד בן 18 מבני ברק, החשוד באיומים, תקיפה והיזק לרכוש • והכל החל בגלל שנהג נגע קלות עם רכבו בקורקינט שלו
חיים טוויל
כ"ו כסלו התשפ"ג / 20.12.2022 16:13

בסיום חקירת המשטרה הוגש היום (שלישי) כתב אישום כנגד בן 18 מבני ברק, החשוד באיומים, תקיפה והיזק לרכוש על רקע ויכוח בחניון של בניין ברחוב יעקב לנדאו בבני ברק.

כתב האישום הוגש לאחר שהמשטרה פתחה ביום שני בשבוע שעבר בחקירה, בעקבות תלונה שהתקבלה מנהג בגין תקיפה, איומים וגרימת נזק לרכבו על רקע ויכוח על שימוש בדרך.

על פי התלונה והתיעוד של הקורבן שהגיע לכניסה של חניון, בעודו נוהג ברכבו, נגע קלות בקורקינט של הנאשם, ששהה במקום וחסם את התנועה. כתוצאה מכך הקורקינט של הנאשם נפל על הקרקע.

בתגובה, הנאשם ניגש לחלון הנהג והחל לגדף אותו, תוך שהוא מכה את הנהג המתלונן בפלג גופו העליון.

בתגובה למעשיו, יצא הנהג מרכבו והחל לצלם את הנאשם, באמצעות המכשיר הסלולרי שלו. בתגובה, הנאשם ניגש למראה השמאלית של הרכב, בעט בה באמצעות רגלו – ועקר אותה ממקומה.

הנאשם המשיך לתקוף את הקורבן, חרף ניסיונות של עוברי אורח להרגיע אותו, ואף העיף למתלונן את המכשיר הסלולארי מידיו וכתוצאה מכך נשבר המסך. הוא המשיך לתקוף בעורפו של הנהג.

הנהג ניסה להגן על עצמו, אך הנאשם המשיך לתקוף אותו באמצעות אגרופים בפנים, בעיטות בכל חלקי הגוף – ואף בראש. כתוצאה מכך, נקרעה חולצתו של המתלונן ומשקפיו נפלו.

התוצאה של האלימות:  שתי מראות הצד של הרכב נעקרו ממקומן, מסך הפלאפון נשבר, חולצתו נקרעה ונגרמו למתלונן שטפי דם במצחו.

תגובתם המהירה של שוטרי שיטור עירוני בני ברק, שהחלו בסריקות מהירות אחר החשוד, הובילה לאיתורו עוד באותו ערב בסמיכות למקום האירוע של החשוד. הוא  נעצר לחקירה בתחנת המשטרה, ובסיומה נכלא.

בהמשך שוחרר בתנאים מגבילים.

כאמור, בסיומה של חקירה מואצת, הגישה היום יחידת התביעות של מחוז ת”א כתב אישום כנגד החשוד, בעבירות של איומים, תקיפה הגורמת חבלה ממש, חבלה במזיד ברכב והיזק לרכוש במזיד.

התוקף שוחרר בתנאים מגבילים, בניהם מעצר בית מלא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות