כתב אישום נגד מג”בניק שהכה קטין ערבי במהומות בשועפאט

המחלקה לחקירת שוטרים הגישה היום כתב אישום נגד שוטר מג"ב שהכה קטין ערבי בעת מעצרו במהומות בשועפאט • על פי כתב האישום הנאשם הכה את הקטין עד לטשטוש חושיו וגרר אותו על הקקע
אבי כץ
ט"ו אלול התשע"ד / 10.09.2014 18:56

המחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש), הגישה היום  לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד לוחם מג”ב שתועד כשהוא מכה נער ערבי בעת מעצר בשכונת שועפאט בירושלים.

השוטר נאשם בתקיפה ובגרימת חבלה ממשית בקטין בן 15, במהלך הפרות סדר במזרח העיר.

המקרה אירע, במהומות שהתרחשו בשועפאט לאחר רצח הנער מוחמד אבו חדיר, לפי החשד על ידי יהודים.

במסגרת פעילות השיטור בהתפרעויות בשועפאט, החל שוטר מג”ב לרדוף אחר פעילים שברחו מהמקום. במהלך המרדף  זיהה השוטר הנאשם את המתלונן כשהוא רעול פנים, עוטה כאפיה על ראשו ועל פניו ובידו רוגטקה עשויה מעץ.

במטרה להביא למעצרו, הנאשם רדף אחרי המתלונן, קפץ אחריו מעל גדר פח המקיפה אתר בנייה באזור, תפס בו והפילו ארצה.

בשלב זה הגיע למקום שוטר נוסף במטרה לסייע בביצוע מעצרו של המתלונן. הנאשם והשוטר הנוסף הפעילו בשלב זה כוח כלפי המתלונן על מנת לרתק אותו לרצפה, לתפוס בידיו ולעצרו. לאחר שהושגה שליטה מלאה במתלונן, החל הנאשם להכותו באמצעות אגרופים ובעיטות לראשו, לפניו, לכתפיו ולפלג גופו העליון, כל זאת כשהמתלונן איננו מתנגד למעצר ומרותק לקרקע, בין היתר על ידי השוטר הנוסף, אשר כבל באותה עת את ידיו מאחורי גבו.

הנאשם הכה את המתלונן עד שהיטשטשו חושיו. בשלב זה הרימו הנאשם והשוטר הנוסף את המתלונן באמצעות ידיו הכבולות והחלו להובילו אל מחוץ לאתר הבנייה. במהלך ההובלה, בעוד המתלונן נגרר ברגליו על הקרקע וראשו שמוט מטה, בעט הנאשם בבטנו של המתלונן. עם הגעתם לגדר פח, חבר אל שני השוטרים שוטר שלישי על מנת לסייע בהובלת החשוד. אז בעט הנאשם שוב בפניו של המתלונן.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות