בין הצועדים לפוליגרף בלשכת ביבי: איש השטח והיועץ למגזר החרדי

אחרי הדלפת השיחה של שרה נתניהו וגלית דיסטל - יועצים ומזכירות בלשכת נתניהו נשלחו לבדיקת פוליגרף • בין הנבדקים: מנהל קמפיין השטח של הליכוד בבחירות האחרונות, היועץ המקשר בין הכנסת והממשלה בקדנציה הקודמת, והיועץ למגזר החרדי • הליכוד: כולם נמצאו דוברי אמת
אריה ריבקינד
כ"ו כסלו התשפ"ג / 20.12.2022 11:40

הבלאגן בלשכת נתניהו: יועצים ומזכירות נשלחו לבדיקת פוליגרף בימים האחרונים, לאחר שב’ישראל היום’ פורסם על שיחה שהתנהלה בין שרה נתניהו לח”כ גלית דיסטל, שבה האשימה נתניהו את דיסטל על שעירבה את בנה יאיר נתניהו – אחרי שהתברר לח”כית בשיחה עם ראש הממשלה המיועד כי לא תקבל  תפקיד שרה.

לפי דיווח של יהודה שלזינגר ב’ישראל היום’, בין הנבדקים היו יוסי שלי, מנהל קמפיין השטח של הליכוד בבחירות האחרונות, נבו כץ ששימש היועץ המקשר בין הכנסת והממשלה בקדנציה הקודמת ועוסק בקשר עם ההתיישבות, וגם היועץ למגזר החרדי זאב פליישמן.

בנוסף אליהם, נשלחו לפוליגרף עוד ארבע מזכירות בלשכה.

מהליכוד נמסר, כי  כל עובדות ועובדי לשכת נתניהו נמצאו דוברי אמת בבדיקת פוליגרף.

למעשה, מדובר בסבב שני של בדיקות פוליגרף: אחרי שח”כ טלי גוטליב טענה ששני היועצים של נתניהו, צחי ברוורמן ואיקי כהן, הדליפו לעיתונאי בן כספית שיחה שקיימו איתה – הלכו השניים לבצע, מטעם עצמם, בדיקת פוליגרף.

אמש דווח ב’כאן חדשות’ כי ראש הלשכה של נתניהו, צחי ברוורמן, תקף את הח”כיות טלי גוטליב וגלית דיסטל וטען כי הן כפויות טובה, אמר שהוא עבר פוליגרף – וטען כי גם הן צריכות לעבור בדיקת פוליגרף.

גוטליב כתבה בתגובה על הדיווח בטוויטר: “צחי ברוורמן, אני חייבת לך משהו ולא ידעתי? שמעתי בתקשורת הערב שקראת לי (וגם לגלית) כפויית טובה. לידיעתך נבחרתי בפריימריז, משהו שלעולם לא היית עובר. מיזוגן שובניסט. עברת פוליגרף? תציג לי אותו. אתה פוגע קשות בליכוד ובנתניהו העומד בראשו. יועץ אחיתופל, זה מה שאתה!”.

בלשכת נתניהו לא הגיבו על הפרשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אז מה הבנתי
    20/12/2022 15:15
    יאיר
  1. שגלית הדליפה