החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

טלפון, חגיגה, מילקי, קליק, קורס, פסטיבל, משחת שיניים, שעון, מנורות, אופנה • מהחבילה של גולן טלקום ועד מבצעי החג של רשת האופנה H&O
תמי גיל
ט"ז אלול התשע"ד / 11.09.2014 09:52

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר חברת גולן טלקום הציגה השבוע (שלישי) במסיבת עיתונאים, את חבילת ‘הכל כלול’ -שירותי נדידה (INTERNATIONAL ROAMING) ללא הגבלה ב-16 מדינות בעולם. את התוכנית הציג מנכ”ל החברה, מיכאל גולן.

במסגרת השירות החדש, הוכנסו לחבילת גולן טלקום שיחות מחו”ל לארץ ללא הגבלה,SMS  מחו”ל לארץ ללא הגבלה, שיחה נכנסת/ SMS בחו”ל ללא הגבלה וכן גלישה עדGB 6 (לאחר מכן האטה).

מחיר חבילת ‘גולן טלקום’ לא השתנה ונשאר 99 ש”ח בלבד לחודש, כאשר המנויים יקבלו אוטומטית את התוכנית החדשה.

המדינות בהן יינתן השירות מיידית הן אנגליה, צרפת, ספרד וטורקיה. בהמשך יתווספו המדינות הולנד, גרמניה, רומניה, הונגריה, צ’כיה, פורטוגל, איטליה, מלטה, ניו זילנד, דרום אפריקה, אירלנד ויון. מנויים שנמצאים בחבילות מבצע יהיו זכאים לשירות אוטומטית בתום תקופת המבצע בו הם נמצאים.

בחברה מציינים כי השירות יהיה זמין בתוך זמן קצר גם למשתמשי ה’סים הכשר’ של גולן טלקום בחבילות ‘הכל כלול’.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותחברת הבניה ‘רייסדור’ מציינת עשור שנים לפעילותה ומזמינה את קהל לקוחותיה וידידיה לחגוג עמה את האירוע במופע מוזיקלי אקסקלוסיבי וסגור, בכיכובו של הזמר החסידי אברהם פריד המארח את הזמר דוד ד’אור.

המופע המיוחד אותו יזם מנכ”ל רייסדור יקי רייסנר, נועד לחגוג עשור של בניה ויזמות בכל רחבי הארץ, ולהרים על נס את פעילותה הענפה של החברה, בתחום הבניה ובהענקת שירות מקצועי ואמין שיצר משפחה חמה של לקוחות מרוצים.

רבים משמות מיזמי הבניה של חברת רייסדור מתאפיינים במוטיב ‘שיר’, כדוגמת פרוייקט הדגל המשווק בימים אלו ‘סונג טאוארס’ בגבעת שמואל, או פרויקט ‘שיר בחריש’ ועוד. יקי רייסנר החבר ועד בארגון הרפואה בחר להזמין לאירוע את מתנדבי הארגון כצעד של הוקרה לפעילותם הברוכה.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר לראשונה מאז הולדתו, מילקי יושק בפלטפורמה חדשה: מילקי Fruit. המוצר הראשון בסדרה הוא מעדן חלב עם פסיפלורה חמצמצה ומעליה הקצפת האהובה של מילקי – שילוב חדשני המייצר חוויה מפתיעה.

לדברי אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק מחלבות שטראוס: “צריכת המעדנים בישראל היא בין הגבוהות בעולם ומילקי כמלך הקטגוריה מחויב להצמחת השוק באמצעות יצירת ערך וחדשנות מלהיבה”. לדבריה, מתוכננות השקות נוספות בסדרה.

המחיר, ללא שינוי, תואם “מילקי הפוך”, “מילקי קל” ו”מילקי EXTRA  קצפת”. בכשרות בד”ץ מהדרין בראשות הגר”א רובין שליט”א.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותקליק, מותג חטיפי השוקולד המוביל, מפתיע לקראת ראש השנה ומשיק לראשונה סדרה עוקצנית במהדורה מוגבלת, הכוללת חטיפי שוקולד בתפזורת וטבלת שוקולד.

בסדרה שני חטיפי שוקולד וטבלת שוקולד עם נגיעות בטעם דבש שיוסיפו נגיעות מתוקות לשנה החדשה: כדורי דגנים פריכים מצופים שוקולד חלב עם נגיעות בטעם דבש, כדורי דגנים פריכים מצופים שוקולד לבן עם נגיעות בטעם דבש, טבלת שוקולד חלב עם נגיעות בטעם דבש ופצפוצי דגנים.

על מנת להוסיף לא רק טעם למארזי החג, אלא גם צבע והומור, עוצבו אריזות סדרת עקיצות דבש בעיצוב היתולי של דבורים עוקצניות. טווח מחיר מומלץ לצרכן: 5-6 שקלים.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר “מה אני עושה כשהילד משתטח על הרצפה ואומר אני לא הולך לחיידר?”, “הילד מוציא אותי מדעתי,הופך את הבית כדי לקבל צומי, איך לנהוג איתו?” – סיטואציות יומיומיות כאלה ואחרות עלו לאחרונה לדיון בימי העיון של “בית המורה- בית יעקב”, אשר עסקו בשיטת ה”לב המטופח” הדוגלת בהענקת חום והעצמה לילד תוך הצבת כללים ברורים.

את ימי העיון בהם השתתפו עשרות נשות חינוך, בינהן צוותים שנשלחו ע”י הנהלות בתי הספר במרכז על מנת ללמוד את השיטה, הנחתה רחל רפפורט, אשת חינוך מלייקווד, בעלת 25 שנות נסיון בחינוך, אשר הקימה רשת גני ילדים חרדיים בניו-ג’רזי הפועלת בשיטת חינוך ייחודית שצירה הוא כישורי חיים והקו החינוכי מתבסס על שיטת “הלב המטופח”.

לאחר שלושה ימי פעילות עמוסים ומרתקים, בהם שולבו המשתתפות בתרגילים סדנאיים של העצמה ותרגול המיומנות , יצאו הנשים עמוסות בידע חדש ומלאות תודה ל”בית המורה- בית יעקב”, על שזימן בפניהן את האפשרות להתוודע למשנה חינוכית ייחודית זו, שאכן כשמה- מטפחת את הלב.

גרוש מחורר צרכנות, שיווקבחודש האחרון התקיים בעיר בית שמש פסטיבל אמנים. הפסטיבל התקיים ברחבת קניון נעימי, בו נמצאת מרפאת מאוחדת גדולה ומפוארת. במשך שלושת ימי הפסטיבל פתחה מאוחדת אוהל גדול, מוצל ומרווח שהזמין את הילדים להיכנס למתחם “האומנים הצעירים” של מאוחדת.

בפתח האוהל המתין לילדים צוות מיוחד שערך בדיקות משקל וגובה. לאחר מכן הוזמנו הילדים להיכנס לאוהל, שם קיבלו שלט מעץ לדלת החדר, אותו קישטו והכינו לתליה. באירוע הסיום של הפסטיבל, בו לקח חלק ראש העיר ומכובדים נוספים, הוזמן לבמה אורי אברהם, מנהל מרחב בית שמש במאוחדת והודה לעירייה על היוזמה הברוכה.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר זוכרים את הימים בהם הייתם עסוקים בלשכנע ולתזכר את הילדים לצחצח שיניים? הילדים מצידם לעיתים שכחו או פספסו לצחצח שיניים.

עם משחת השניים ‘הלו קיטי ג’וניור’, הילדים אינם צריכים יותר תזכורת לצחצח שיניים. חברת התרופות ‘כצט’ ממליצה על משחת השיניים הלו קיטי ג’וניור לניקוי עדין בכשרות מהודרת, אשר פותחה במיוחד לילדים בוגרים בגילאי 6 ומעלה. משחת השיניים הינה בכשרות בד”ץ העדה החרדית.

המשחה בטעם מנטה מעודן ללא סוכר, מכילה פלואוריד במינון המותאם לגיל הצעיר, מונעת עששת ומסייעת לניקוי יעיל מבלי לפגוע בציפוי השן. טעם המנטה המעודן והעיצוב החדשני הותאמו במיוחד לקהל יעד של ילדים בוגרים יותר.

גרוש מחורר שיווק, צרכנות, שעוןהאמן המפורסם אלכסנדר גורליצקי, מצטרף לשורה ארוכה של ציירים, פסלים, אמני וידאו ומוזיקאים אשר חברו יחד עם מותג השעונים השוויצרי סווטש ומשיקים בימים אלה שעון חדש, במהדורה מוגבלת.

שיטת הציור שפיתח  גורליצקי בטכניקות ושילובים מיוחדים יצר שעון בהשראת התרבות והאמנות ההודית עם השפעות מערביות, היוצרות יחד שעון הנראה כיצירה המשלבת  צבעוניות ססגונית עם הדפסי צורות אבסטרקטיות.

גורליצקי הוא אמן מיניאטורות ואמנות אבסטרקטית שיצירותיו מושפעות מהאמנות ההודית והצבעים החזקים שלה, נולד בבריטניה ועובד בעיקר בניו יורק ובהודו. היצירות שלו נודעות בעיקר בגלל שילוב החומרים, הסגנונות והצבעוניות בהם הוא משלב צורות גיאומטריות יחד עם דמויות שונות.

השעון החדש יושק תחת השם- SLIDING DOORS (דלתות מחליקות) עוצב בסגנון ה-ג’אלי, מחיצות הודיות מפורסמות עשויות עץ החרוטות עם צורות שונות. גורליצקי יוצר מין פאזל באמצעות שילוב צורות גיאומטריות שונות וצבעוניות המכסות את כל השעון. גם באריזת השעון משלב האמן את אותה טקסטורה ועיצוב המתכתבת עם השראת השעון.

האריזה המרשימה והססגונית נפתחת כמו דלת שמחליקה לצדדים. גורליצקי מציין כי עיצוב השעון ושיתוף הפעולה עם סווטש, היוו אתגר שהיה קשה לעמוד בפניו. הוא השתדל ליצור שעון לביש המשלב סגנון מודרני אך יחד זאת שומר על הצורה השמרנית. מחיר השעון במהדורה מוגבלת המגיע באריזה מיוחדת: 549 ₪  (צילום: יח”צ חו”ל).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותלקראת החגים, משיקה רשת מחסני תאורה, קולקציית מנורות שידה מעוצבות בסגנונות מגוונים, המעשירה כל חלל ומספקת תוספת תאורה לצד יצירת אוירה. מנורות השידה שבקולקציה מתאימות לרענון הבית לקראת החג כמו גם כמתנה לחג למי שאוהבים.

בין פריטי קולקציית מנורות השידה החדשה ניתן למצוא: מנורת שידה עם אהיל בד לבן ועיטורים כסופים עם גוף עשוי זכוכית, מנורת שידה בסגנון וינטאג’ עם גוף עשוי מתכת בצבע זהב מושחר ואהיל בד פליסה, מנורת שידה  קלאסית בצבע בז’ המשלבת בד, מתכת וזכוכית, מנורת שידה בסגנון מודרני בצורת פטריה המשלבת גוף מתכת בכסף ואהיל בד לבן, מנורת שידה המשלבת אבנים בדמות חלוקי נחל בצבעוניות מגוונת של כתום, סגול, אפור ועוד (צילום: רותם ברק).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת האופנה  H&O  יוצאת במבצעי חג חד פעמיים, במחלקות האופנה, המיועדת לכל המשפחה. המבצעים יערכו על הקולקציות החדשות לסתיו 2014.

בין הפריטים שבמבצע מגוון רחב של חולצות כותנה מכופתרות, לנשים – קולקציה רחבה של שמלות הכוללת שמלות באורכים, בגזרות ובדוגמאות שונות עם שילובי תחרה, דפוסי פרחים, חלקות, בגזרת מיני או מידי ועוד.

בנוסף, מבחר ג’ינסים בצבעוניות של כחול, שחור ותכלת, בגזרת סקיני ובגזרה ישרה ולילדים – חליפות גן עם דפוסים של ספיידרמן, תותית, הלו קיטי, נסיכות וכן בגדי חג הכוללים שמלות, טיייצים, חולצות, חצאיות , עליוניות, מכנסיים ועוד. המבצע יתקיים עד ה 30.9.14 (צילום: טל טרי).

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות