ביבי ענה לניו יורק טיימס: “עמדתכם מבישה, אתעלם מהעצות שלכם”

אחרי שהעיתון ביקר בחריפות את הממשלה החדשה וכינה אותה "סכנה לדמוקרטיה במדינה היהודית" - נתניהו עלה למתקפה • "בזמן שהניו יורק טיימס ממשיך לבצע דה-לגיטימציה לדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, אני אתמקד בבניית מדינה חזקה ומשגשגת"
חרדים 10
כ"ה כסלו התשפ"ג / 19.12.2022 11:31

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו תקף אמש (ראשון) בחריפות את ה’ניו יורק טיימס’ – לאחר שהעיתון פרסם מאמר מערכת חצוף שכותרתו “הדמוקרטיה במדינה היהודית בסכנה”.

בתגובה למאמר, נתניהו פרסם ציוץ תקיף נגד העיתון בחשבון הטוויטר שלו: “אחרי שהשואה נקברה במשך שנים בעמודים האחרונים, ואחרי שהעיתון ביצע לישראל דמוניזציה במשך שנים בעמודים הראשיים שלו, הניו יורק טיימס קורא עכשיו באופן מביש לחתור תחת הממשלה הנבחרת של ישראל”.

נתניהו הוסיף:  “בזמן שה’ניו יורק טיימס’ ממשיך לבצע דה-לגיטימציה לדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון ולבעלת הברית הטובה ביותר של ארצות הברית באזור, אני אמשיך להתעלם מהעצות הלא מבוססות שלו ובמקום זאת אתמקד בבניית מדינה חזקה ומשגשגת יותר, עם קשרים חזקים יותר לארצות הברית, הסכמי שלום רחבים יותר עם שכנינו והבטחת העתיד של המדינה היהודית היחידה”.

מאמר המערכת בעיתון הליברלי היוקרתי, שפרסם שלשום,  הזהיר: “ממשלת הימין הקיצוני שתקום בישראל שונה מכל הממשלות הקודמות. לא ניתן לראות בניצחונו של נתניהו מנדט רחב לבצע ויתורים לקבוצות דתיות קיצוניות ולאומניות קיצוניות שמעמידות את האידאל של מדינה יהודית ודמוקרטית בסכנה”.

עוד נכתב באמר: “הממשלה של נתניהו היא איום משמעותי על עתידה של ישראל. נתניהו עושה כל מה שהוא יכול כדי להישאר בשלטון ונענה לדרישות של הגורמים הקיצוניים ביותר בפוליטיקה הישראלית”.

המאמר ציין את יו”ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר והרשעתו בתמיכה בארגון טרור יהודי ואת עמדותיו  של ח”כ אבי מעוז.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות