מעצר האברך מבית שמש החשוד בהצתת חנות הסלולר – הוארך

מאות קיצונים הפגינו בליל שישי נגד מעצרו של האברך מבית שמש החשוד בשריפת חנות סלולר בשכונת גאולה, הציתו ודרדרו פחי ענק - שמאחד מהם נפגעה מירל דז’לובסקי, חסידת קרלין, באורח קשה • לאחר פרסום תיעוד הפגיעה בה, המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על פרטי החקירה
חיים טוויל
כ"ד כסלו התשפ"ג / 18.12.2022 15:23

מעצרו של החשוד בהצתת חנות  לממכר סלולר בשכונת גאולה בירושלים לפני כחודשיים וחצי, הוארך היום (ראשון) לבקשת המשטרה בשלושה ימים נוספים.

כפי שדווח בחרדים 10, במסגרת חקירה המתנהלת על ידי חוקרי היחידה ללחימה בפשיעה ציון במחוז ירושלים, נעצר בשבוע שעבר תושב בית שמש, בשנות ה-30 לחייו, בחשד למעורבותו בהצתת חנות הטלפונים ברחוב מלכי ישראל.

מדובר בהצתה שגרמה לשריפה בתאריך ז’ תשרי בבית העסק וסיכנה את דיירי הבניין הסמוך.

היום, הובא החשוד פעם נוספת בפני בית המשפט,  שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד ליום שלישי הקרוב.

חקירת המשטרה נמשכת במטרה למצות את הדין עם המעורבים במעשה ההצתה, שהוביל לנזק רב לחנות ולרכוש שהיה בתוכה.

מאות  פורעים קיצונים הפגינו בליל שישי  וחסמו צירים במחאה על מעצרו של החשוד. ברחוב יחזקאל הם דרדרו ‘צפרדע’ ופגעו בעוברת אורח – מרת מירל דז’לובסקי, חסידת קרלין, כבת 40, אמא ל-10 ילדים – שנפצעה באורח קשה.

דז’לובסקי – אישה בת 40 ואם ל-11 ילדים ופצע אותה באורח קשה. האישה עדיין מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ של בית החולים שערי צדק.

היום, דקות לאחר פרסום תיעוד מצלמות האבטחה שתיעדו  את דרדור הפח שפגע במירל, הוציאה המשטרה צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

במחוז ירושלים של המשטרה אומרים: “בתקופה האחרונה ובפרט בלילות האחרונים אנו עדים לקיצונים אלימים פורעי חוק, הפוגעים בשוטרים ובאזרחים באזור מרכז העיר ירושלים ובבית שמש, בין היתר על רקע מעצר חשוד בהצתת חנות סלולר בראשית השבוע. מדובר בהפרות סדר אלימות ופסולות שבינם לבין מחאה כחוק – אין כל קשר.

”אלימות זו כוונה כלפי אוטובוס, כלפי ניידות משטרה ושוטרים, ואתמול גם כלפי עוברת אורח שנפצעה באורח קשה. ונדליזם, הצתות ודרדור פחים, ידוי אבנים וחפצים, פגיעה באזרחים ושוטרים, וחסימות צירים – אינם מחאה חוקית, אלא הפרת סדר והתפרעות אלימה לשמה שעלולה להביא לפגיעה בחיי אדם. נמשיך לפעול ולטפל בנחישות באותם פורעי חוק ומפרי סדר אלימים שיפגעו בתושבי האזור ובמשתמשי הדרך, באזרחים או בשוטרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דין
    18/12/2022 21:50
    חצקל
  1. …לא צרית הארכת מעצר לטינופת הזאת.רוצח שודד גנב וכו וכו..רק לתלוש לו את הזקן.וחשבור לו ידיים ורגליים…זהו..יותר לא יעשה כלום..ערב רב עם זקן..רשעים ארורים העדה הזבלונית לא חרדית..דמה של האישה על ידיהם של כח רבני זופניק והבדצ..הם עם הקיצוניות שלהם מוציאים ברברים באלה לרחובות שחא לומדים…אלה גלגול של אנשי סדום ועמורה..