למה צריך עורך דין פלילי

משפט פלילי הוא תחום מסובך וחשוב להצטייד בעורך דין פלילי אם אתה נעצר או מואשם בפשע • עורכי דין פליליים מסייעים בדרכים רבות, והם היחידים שיכולים לסייע לכם להילחם על זכויותיכם ולהגן עליכם
תוכן שיווקי
כ"ד כסלו התשפ"ג / 18.12.2022 10:27

המשפט הפלילי הוא ענף במשפט המסדיר פשעים, ותוחם ומעניש את סוגי ההתנהגות הנחשבים כפלילים. החוק הפלילי נאכף על ידי רשויות המשטרה ובעיקר באמצעות מערכת המשפט, לרבות כליאה.

“עבריינות” בהקשר המשפטי

בהקשר משפטי, “עבריין” מתייחס לכל מעשה שנעשה תוך הפרת הסדר הציבורי או כל תקנה שהוטלה על ידי המדינה, בין אם הוא בר ענישה על פי חוק ובין אם לאו. זה כולל את כל העבירות נגד האדם (כגון רצח, תקיפה, גניבה ושוד, פגיעה בפרטיות כמו: מציצנות, סיכון ילדים, צער בעלי חיים ועוד). החוק הפלילי כולל גם ענישה בגין עבירות כגון הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

תפקידו של עורך דין הוא להבטיח שללקוחו יהיה הסיכוי הטוב ביותר שלו למשפט הוגן מול שופט וחבר מושבעים בלתי משוחדים אם הואשם בפשע. הם גם מייצגים לקוחות בתיקים של צווארון לבן או פשיעת סייבר.

משפט פלילי הוא תחום מסובך וחשוב להצטייד בעורך דין פלילי אם אתה נעצר או מואשם בפשע.

אם אתם זקוקים לייעוץ משפטי אל תחכו – פנו אל עורך דין

במידה ואתם זקוקים לייעוץ משפטי, כדאי לפנות בהקדם לעורך דין כי השעון מתקתק. מערכת המשפט הפלילי יכולה להיות איטית מאוד וחשוב לפתור את התיק שלך בהקדם האפשרי.

עורכי דין פליליים מסייעים בדרכים רבות – החל מהקפדה על כך שהמשטרה לא חורגת מגבולותיה, ועד לשמירה על זכויותיכם ועד לדחיית התיק שלכם במקרה של זיכוי. עורכי הדין המייצגים נאשמים פליליים הם היחידים שיכולים לסייע לכם להילחם על זכויותיכם ולהגן עליכם מפני ההשלכות של הרשעה פלילית. הוא יכול לעזור לך להימנע מהרשעה או לשמש עד לחפותך. הם יכולים גם לעזור לך לנהל משא ומתן עם תובעים ושופטים כדי להשיג עסקאות טיעון טובות יותר או להימנע לחלוטין ממאסר.

זכרו! תמיד חשוב לפנות לעורך דין המתמחה בתחומו

ברוב המקרים, הגיוני לשכור עורך דין פלילי כי יש להם יותר ניסיון מעורכי דין אחרים שאינם בקיאים בתחום הפלילי, הם יודעים איך המערכת עובדת, ויש להם היכרות עם שופטים ותובעים שאולי אין לעורכי דין מתחומים אחרים.

עורכי דין פליליים הם האנשים שעוזרים ללקוחות בסוגיות המשפטיות שלהם, בין אם הם קשורים לתיקים פליליים או לא. לרשותם כלים רבים שיעזרו להם לנצח בתיק שלהם ולקבל תוצאה חיובית. הוא יכול לעזור לך במספר דרכים שונות. הם יכולים להגן על חפותך בבית המשפט, לנהל משא ומתן לשחרורך מהכלא, ואפילו לעזור לך להימנע ממאסר לחלוטין.

• המאמר נכתב בשיתוף קידום משרד עורכי דין

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות