מצבה של מירל בת רחל לאה ממשיך להיות קשה; ביקורת על המשטרה

שערי צדק: "אין שינוי במצבה של הפצועה מההפגנות ברחוב יחזקאל. מצבה ממשיך להיות קשה והיא מורדמת ומונשמת" • כתב משטרה: "אישה שנלחמת על חייה ובמשטרה השאירו את התיק החמור לטיפול תחנה"
חיים טוויל
כ"ג כסלו התשפ"ג / 17.12.2022 18:39

מצבה של מירל דז’לובסקי, חסידת קרלין, בשנות ה-40 לחייה, אמא ל-10 ילדים – שנפצעה באורח קשה בליל שישי, כאשר צעדה ליד הפגנת קיצונים ברחוב יחזקאל בירושלים, ממשיך להיות קשה.

המרכז הרפואי ‘שערי צדק’ עדכן עם צאת השבת:

“אין שינוי במצבה של הפצועה מההפגנות ברחוב יחזקאל. מצבה ממשיך להיות קשה והיא מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ”.

בעלה של מירל הוא הרה”ח רבי  חיים יענקל דז’לובסקי, מחסידי קרלין בירושלים. חמיה הוא המחנך ואיש החסד הרב ישראל אריה דז’לובסקי. בני המשפחה שוהים כל העת לצידה במרכז הרפואי.

במחוז ירושלים של המשטרה מנסים לאתר את החשודים שדרדרו את הפח שפגע באישה.

בתוך כך, בית המשפט הורה ביום שישי לשחרר קטין החשוד בדרדור פח ברחוב בר אילן בירושלים – לא זה שפגע באישה. בכוונת המשטרה להגיש ערר לבית המשפט המחוזי נגד השחרור.

לירן תמרי, כתב המשטרה של ‘מינט ירושלים’, מתח ביקורת על התנהלות המשטרה: “כל תיעוד מסית המופץ ברשת החברתית על ידי ערבים נחקר על ידי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. מעניין שבהפרת סדר ברחוב יחזקאל, במהלכה דורדר פח לעבר אישה שנלחמת על חייה השאירו את התיק החמור לטיפול תחנה”.

שמה לתפילה: מירל בת רחל לאה לרפואה שלמה..

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מירל בת לאה לרפו"ש
    18/12/2022 03:57
    מאירה
  1. על המשטרה יש בקורת?? רבותי, על החברה שלנו, של אנ”ש יש בקורת. איך גידלנו חוליגנים כאלה וטפחנו חברה שתסכן את הציבור של עצמו מגלל ה”קנאות” הבלתי נשלטת ובלתי מכוונת. תהיו קנאים לכבוד שמים ואל תגרמו שאנשים יגידו שחוליגנים הם חו”ש פני החברה החרדית! מתפללים לשלומה של אם בישראל מירל בת לאה בקרוב ממש.

  2. מי שדרדר את הפח היו חמורים בלי לב שפצעו אמא ל11 בושה!
    18/12/2022 14:46
    מיקי מיקי
  3. זו המחאה שלכם?! ככה היא נראית?! ואם חס ושלום יהיו 11 יתומים מה השגתם בזה?! חבורה של חמורים!!! רפואה שלמה ומלאה לגברת מירל. שהשם ירחם עליה ועל משפחתה וישלח לך ניסים ונפלאות רפואת הגוף והנפש

  4. מירל בת רחל לאה
    09/01/2023 20:24
    שירלי
  5. רפואת השם כהרף עין מקווה שמצבך ישתפר מהר רפואה שלמה