ח”כ יואב קיש רתח בטוויטר: לאן דני דנון נעלם לפני ההצבעה החשובה?

הח"כ שדרש את תפקיד יו"ר הכנסת - נעלם ולא ענה לטלפונים • אחרי שיואב קיש תקף, דנון הגיב בטוויטר: "התקזזתי, מי שמנסה לסכסך - שישתה כוס מים" • קיש תקף בתגובה: "הבנתי שבחרת לבלות בחו"ל, צר לי שזו היתה בחירתך"
אריה ריבקינד
כ"א כסלו התשפ"ג / 15.12.2022 21:50

‘כאב ראש’ לליכוד: ח”כ דני דנון,  שהציב אולטימטום בו דרש לקבל את תפקיד יו”ר הכנסת, לא התייצב היום (חמישי) להצבעות במשכן הכנסת, ניתק קשר – ועורר את זעמו של ח”כ יואב קיש, יו”ר הוועדה המסדרת.

עד מהרה השניים פתחו בעימות בטוויטר.

“מבקש מכל מי שיש לו קשר עם ח”כ דני דנון לנסות לשכנע אותו לבוא לכנסת”, כתב ח”כ יואב קיש לחברי הכנסת של הליכוד. “דנון בחר להתעלם משיחות רבות והודעות רבות מעובדי הסיעה ולא מגיע להצבעה. צר לי מאוד על התנהלותו זו”.

בסביבת דנון אומרים שהוא התקזז עם ח”כ שרן השכל מהמחנה הממלכתי ועדכן בכך את הגורמים הרלוונטיים.

דנון צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “אני מציע לכולם להירגע. בדיוק כמו ח”כים אחרים בליכוד ובמפלגות אחרות שהתקזזו היום ואתמול גם אני התקזזתי היום. כל מי שמנסה להתחנף, לסכסך ולייצר כותרות – מומלץ שיישתה כוס מים ויירגע”.

קיש השיב לו: ”דני אני מבין שבחרת לקיים דיון בטוויטר. אתה יודע שאין קיזוזים היום. בחרת לא לענות לשיחות ולהודעות ממני ומעובדי הסיעה. אתה לא מקוזז וכל אמירה אחרת היא שקר. תגיע עכשיו לכנסת. להערכתי ההצבעה תהיה עוד שלוש שעות. אם אתה צמא תשתה מים בדרך”.

קיש המשיך: “הערה אחרונה בנושא דנון בטוויטר. כל הקואליציה פה כולל רה”מ נתניהו. ערב לא קל עם פיליבסטר של האופוזיציה העתידית. הבנתי שבחרת לבלות בחו”ל במקום להיות בכנסת. צר לי שזו היתה בחירתך. שתהיה לך שבת שלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות