“היום חל שיפור מסוים במצבו של הרב, אך הוא עודנו מוגדר קשה”

ד"ר ינון בודה, מנהל 'הדסה עין כרם' על מצבו של זקן רבני הציונות הדתית: "לשמחתנו, ביחס למצב בהגעתו אמש - היום חל שיפור" • בתו: "עמדנו מסביב למיטתו של הרב, התפללנו, שרנו וראינו מול עינינו איך מדדים שונים מתייצבים כשהרב בגבורה גדולה מתמודד עם מצב קשה ביותר"
יוסף גרינבוים
כ"א כסלו התשפ"ג / 15.12.2022 17:56

ד”ר ינון בודה, מנהל המרכז הרפואי ‘הדסה עין כרם’ בירושלים, עדכן הערב (חמישי) במצבו הרפואי של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן.

הרב דרוקמן פונה אתמול בבוקר לבית החולים מביתו, בשל החמרה במצבו הבריאותי.

הרב בן ה-90, אשר אובחן כסובל ממחלת הקורונה לפני מספר ימים, פונה במצב קשה ולאחר שעבר סדרת בדיקות אושפז ביחידה לטיפול נמרץ פנימי ב’הדסה עין כרם’.

ד״ר ינון בודה, מנהל המרכז הרפואי עידכן הערב: “לשמחתנו, ביחס למצב בהגעתו אמש – היום חל שיפור מסוים במצבו של הרב, אך הוא עודנו מוגדר קשה.
צוותי הדסה מעניקים את הטיפול הרפואי המיטבי לרב דרוקמן, נמצאים בקשר רציף עם בני משפחתו ומלווים אותם כל העת”.

מהדסה נמסר עוד, כי “בני משפחתו של הרב אשר שוהים לצידו כל העת, ביקשו למסור את תודתם והערכתם העמוקה לצוות בהדסה, על הטיפול המקצועי והמסור באב המשפחה, וכן תודה והוקרה לציבור הרחב על התפילות המרובות והתמיכה הנרחבת בשעה קשה זו”.

מוקדם יותר היום פרסמה משפחתו של זקן רבני הציונות הדתית הודעה בה הודתה על המסירות הרבה והתפילות לרפואתו.

“אמש נקראנו לבית החולים. עמדנו מסביב למיטתו של הרב, התפללנו, שרנו וראינו מול עינינו איך מדדים שונים מתייצבים כשהרב בגבורה גדולה מתמודד עם מצב קשה ביותר. לאחר יום כמעט ללא הכרה הרב אף פקח את עיניו לזמן מסוים והגיב לשאלותינו על ידי תנועות ראשו וידיו, דבר שחזר על עצמו גם כשהרופא נכנס לפנות בוקר.

“על אף המצב הקשה, אנו מאמינים ומצפים לישועה. ההתייצבות במצב הרפואי והשיפור הקל מאתמול כשכבר היה נראה שאין סיכוי, התפילות והתמיכה מעם ישראל כולו, המסירות והמקצועיות של הצוות בבית החולים – נותנים לנו כוח, ואנו בטוחים שגם לרב”, נאמר בהודעת המשפחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות