מכה נוספת: אסם נסטלה מעלה מחירים בשיעור ממוצע של 3.4%

עוד מכה בכיס שלכם: חברת אסם נסטלה עדכנה היום את מחירון הקמעונאי של חלק ממוצריה • התירוץ: "התייקרויות חסרות התקדים" בשנתיים האחרונות של חומרי גלם, אריזה, שינוע, אנרגיה ועוד
יוני גרין
כ"א כסלו התשפ"ג / 15.12.2022 12:57

גל ההתייקרויות: חברת אסם נסטלה מעלה מחירים של חלק ממוצריה בשיעור ממוצע כולל של 3.4%.

החברה תירצה היום (חמישי) כי ההתייקרות באה לאור “התייקרויות חסרות התקדים” בשנתיים האחרונות של חומרי גלם, אריזה, שינוע, אנרגיה ועוד.

אסם נסטלה עדכנה כי לא תייקר את מחירון מוצרי תינוקות – מטרנה וגרבר, חטיפי במבה, מוצרי קפה, דגני בוקר, שוקולד נסטלה ומזון חיות מחמד.

מאז מרד הפסטה בחודש פברואר, אז הודיעה אסם כי היא מבטלת את העלאת המחירים ולמעשה נכנעה לחרם הצרכנים, החברה מבטלת מבצעים באופן גורף.

תגובת החברה: “אסם נסטלה מתמודדת עם התייקרויות כבדות של עלויות חשמל, מים, ארנונה, חומרי גלם, חומרי אריזה ושינוע. מגפת הקורונה, המלחמה באוקראינה, ומשבר האקלים ההולך ומתעצם, יצרו משבר עולמי באספקת סחורות, והובילו לעליית מחירים חריפה בחומרי גלם בשנתיים האחרונות (מינואר 2021). כך למשל, מחירי החיטה התייקרו בכ- 60%, מחיר רכז עגבניות התייקר ב-40%, מחירי הקפה התייקרו בכ-45%, מחירי הסוכר התייקרו בכ-28%, מחירי השמנים התייקרו בכ-50%, חיטת דורום לפסטה התייקרה בכ-75%, מחיר התירס התייקר בכ-33% ומחיר הסויה התייקר בכ-13%”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות