בתו של הרב חיים דרוקמן: קראו לנו להיפרד, אבל קרה נס והרב התעורר

הרבנית ברוריה ביננפלד, בתו של זקן רבני הציונות הדתית: "אנחנו מקווים שהנס ימשיך. יש לנו הרבה תקווה. מבקשים מהציבור להמשיך להתפלל לרפואת הרב חיים מאיר בן מילכה''
יוסף גרינבוים
כ"א כסלו התשפ"ג / 15.12.2022 10:37

הרבנית ברוריה ביננפלד, בתו של הרב חיים דרוקמן, סיפרה הבוקר (חמישי) ברדיו ‘קול חי’, על מצבו של זקן רבני הציונות הדתית המאושפז במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים ‘הדסה עין כרם’.

“ברוך השם היה לנו נס גדול, אתמול כבר קראו לנו להיפרד אבל יחד עם התפילות הוא התעורר והגיב לנו ולרופאים, אנחנו מקווים שהנס ימשיך. יש לנו הרבה תקווה. מבקשים מהציבור להמשיך להתפלל לרפואת הרב חיים מאיר בן מילכה”, אמרה.

שר האוצר המיועד ח”כ בצלאל סמוטריץ’ אמר אמש, לאחר ביקור בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים: ”עם ישראל חייב הרבה מאוד למורנו ורבנו הרב דרוקמן. מצבו של הרב לא טוב, הרב לא בהכרה. אני מודה מאוד לצוות הרפואי כאן בהדסה ובמחלקת טיפול נמרץ וקורא לציבור לקרוע שערי שמיים בתפילות לרפואתו של הרב חיים מאיר בן מילכה. והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים”.

הרב דרוקמן פונה היום רביעי בבוקר  לבית החולים לאחר התדרדרות חמורה במצבו הרפואי, המוגדר קשה ויציב.

בפברואר האחרון חלה הרב דרוקמן בקורונה והחלים ממנה. בשנה האחרונה סבל הרב מבעיות רפואיות שבגינן אושפז מספר פעמים בבתי החולים.

בשבוע שעבר חש הרב ברע, ובבדיקה שנערכה לו ביום שישי שעבר אומת בשנית לנגיף.

מאז הרב שהה בביתו וטופל על ידי הרופאים, שאתמול הורו לפנותו לבית החולים.

הרב הראשי ונשיא בית הדין הגדול הגר”ד לאו קרא הבוקר “לכל בית ישראל להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלמה של הרב חיים מאיר בן מילכה דרוקמן מזקני רבני ישראל אשר העמיד תלמידים הרבה וזקוק לרחמים שמים מרובים. והן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות