‘למה ‘במחנה’ זה שירות צבאי יותר מ’המחנה החרדי’ בו עבדתי?’

אייכלר בדיון לציון 'היום הבינלאומי למאבק בשחיתות': "אתם פשוט מושחתים, השלטון החילוני מושחת. אתם מושחתים כשאתם אומרים עלינו שאנו לא משלמים מיסים" •  "רשויות המס יושבים על אדם חרדי פי 10 מעל אנשים אחרים" • "אנחנו פה להגן על האזרחים שנפגעים מהשחיתות שלכם"
אריה ריבקינד
כ' כסלו התשפ"ג / 14.12.2022 19:17

ח”כ ישראל אייכלר נאם במליאת הכנסת במהלך דיון לציון היום הבינלאומי למאבק בשחיתות.

“המילה מושחת, היא המילה הכי סובייקטיבית שיש בעולם. כל אחד קורא לשני מושחת ושניהם צודקים. השחיתות הגדולה ביותר נעשית בשם החוק ומתוך החוק. הגנב הפשוט הוא עבריין, כלומר עובר על החוק, הגנב היותר גדול מתחמן את החוק, הגנב האמתי מחוקק ומנסח את החוק”.

הוא סיפר: “ישבתי הרבה שנים בוועדה לפניות הציבור ואפילו רציתי לחוקק חוק שיחייב כל משרד ממשלתי להציב אדם שממונה על פניות הציבור. באו מבקרי המדינה והמשרדים ואמרו: אין מקום לתפקיד הזה, אנחנו תפקידנו לבקר. השבתי להם: תפקידכם לבקר אם מישהו לא פועל לפי החוקים, אבל מי ידאג לאותו אזרח מסכן שהחוק נבנה ונוסח באופן שגורם לו עוול? על זה אני צריך מישהו שעוסק בפניות ציבור – ושילך לפקידים למנוע בירוקרטיה וסחבת, כדי שהאזרח הזה יקבל את זכויותיו. הם לא הבינו אפילו על מה אני מדבר, כי הם אנשי שלטון”.

הח”כ מיהדות התורה תקף את פקידי המשרדים: “השחיתות הגדולה ביותר נעשית על ידי אנשים שיושבים שם 30 שנה, אי אפשר לפטר אותם והם לא עוברים על שום חוק, אבל הם מפעילים את שיקול דעתם כפי שהם רוצים. פקידים כאלו יש גם במדינות דיקטטוריות.

“למה אנחנו צריכים נבחרי ציבור בעיריות, בכנסת ובממשלה? כדי שיהיו לעזר לאותם אנשים אל מול השלטון המושחת בשם החוק. כל מי שנתקל בביורוקרטיה עירונית או שלטונית יכול להסביר את הדבר הזה”.

אייכלר התייחס לשחיתות של מפלגת ‘ישראל ביתנו’: “לא אשכח לעולם שכאשר אימהות עניות – חרדיות היו זקוקות להנחות בארנונה ובמעונות, כדי שיוכלו להביא פת לחם לביתם, עמדה סגנית שר הפנים, והובילה את האמירה של ‘מיצוי כושר ההשתכרות’, שרק כאשר שני בני הזוג עובדים אזי הם זכאים להנחה, ובגלל שבעליהן לומדים לא מגיע להם.

“היא צרחה פה במליאה ואמרה: ‘עדיף לשלם מליארדי שקלים מאשר ההסכם הקואליציוני שיאפשר לאימהות חרדיות שבעליהן אינם עובדים לקבל הנחה’. זה לא ייסלח לה.

“היא עשתה להן עוול, היא הובילה בשעתו את האפליה וזאת רשעות – ועוד כשאת ידעת שעל הראש שלך יש כל כך הרבה שחיתויות. איך העזת לדבר על אלו שאינן עובדים ולא משלמים מיסים? היום המדינה הוציאה הודעה שהיא דורשת שישה מיליון שקלים מ’ישראל ביתנו’ על הנזק שהם עשו”.

אייכלר הצהיר: “ישראל ביתנו, אם היא לא הייתה הופכת למפלגה שמובילה הסתה והתרת דמם של החרדים, לא הייתי מתעסק איתם בכלל. לא אכפת לי מה איווט ליברמן עשה. אבל כאשר ליברמן גם השבוע, ואיתו לפיד שגם לקח בזמן האחרון את האחריות לדבר בשם החיילים, אדם שיום אחד לא היה בחזית אלא כתב בעיתון ‘במחנה’… גם אני כתבתי בעיתון ‘המחנה החרדי’. למה עיתון ‘במחנה’ זה שירות צבאי יותר מעיתון ‘המחנה החרדי’ בו עבדתי? כי הכל שחיתות.

“אתם מושחתים כשאתם אומרים עלינו שאנחנו לא משלמים מיסים, כאשר אין אזרח חרדי אחד שיכול להיפטר ממיסים. רשויות המס יושבים על אדם חרדי פי עשר מאשר על אנשים אחרים. העוינות של אנשי השלטון החילוני נגד החרדים מתחיל מרשויות המס ועד הפקידים שלכם. אתם פשוט מושחתים. שלטון מושחת. ואנחנו פה כדי להגן על כל האזרחים שנפגעים מהשחיתות שלכם, כדי להיטיב עימם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות