טרגדיה: גופת שניאור זלמן פילס ז”ל שיצא לצלול – נמשתה מהים

צוותי החיפוש מצאו את הצוללן שנעדר בחוף הים בתל אביב - ללא רוח חיים • מוקדם יותר הבוקר אותרה הסירה עליה שט עם הטלפון שלו וחפציו • שניאור זלמן הוא בן למשפחה מחסידי חב"ד מבת ים, שלמד בחיידר חב"ד בת"א
חיים טוויל
כ' כסלו התשפ"ג / 14.12.2022 16:47

טרגדיה: גופתו של שניאור זלמן פילס ז”ל,  בן 27, בן למשפחה מחסידי חב”ד מבת ים, אותרה היום (רביעי) בתום חיפושים ממושכים, לאחר שנעדר מאתמול – כשנכנס לצלול ולדוג לבדו בחוף הילטון בת”א.

סירתו נמצאה הבוקר עם הטלפון שלו וחפציו.

גופתו של שניאור זלמן, שלמד בילדותו בחיידר חב”ד בתל אביב, נמצא לאחר חיפושים במעמקי הים. הגופה הועברה לחוף בספינה של השיטור הימי.

מתנדבי זק”א תל אביב שליוו את החיפושים סייעו למשטרה ועומדים לצד המשפחה הנמצאת במקום. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית.

תומר, אחיו הגדול, סיפר: “היינו 20 שעות על הרגליים, רק הבוקר הרימו מסוק לאוויר ולא היו מספיק צוותי חיפוש וכוח אדם. צוללנים רצו להגיע ולעזור, אבל המשטרה לא אישרה כי אין להם ביטוח״.

האח הוסיף: “היו לו שלושה רובי דיג ורק שניים נמצאו על הסירה, והמשקולות שעליו לא נמצאות. אולי נכנס בסלע כי הוא בדרך כלל מחפש לוקוסים והם בסלעים. הוא ירד לעומק של 13 מטר”.

החל משעות הבוקר המוקדמות סרקו אחריו יחידת להבה של כבאות והצלה בסיוע היחידה לשיטור ימי תל אביב. החיפושים התמקדו באזור חוף הילטון בעיר. מאמצי הסריקה התבצעו בארבע גזרות עיקריות – מהאוויר, על קו החוף, באמצעות כלי שיט, רכב אמפיבי ורחפנים, ובעזרת צוללני חיפוש והצלה של יחידת להבה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות