ד”ר גלית מטצקי – מה זה הרמת סינוס?

ד"ר גלית מטצקי מספקת את כל המידע המלא על הרמת סינוס - ומרגיעה את המטופלים לקראת פעולה נפוצה שתחזיר את השיניים לפה והחיוך לפנים לאנשים שסובלים ממחסור משתנה בעצם
תוכן שיווקי
י"ט כסלו התשפ"ג / 13.12.2022 14:25
ד”ר גלית מטצקי עם המידע המלא על הרמת סינוס

על אף שמדובר בפעולה עם שם מעט מרתיע, הרמת סינוס או הרמת רצפת הסינוס (Sinus Lift), היא פעולה שגרתית שנועדה להתגבר על האנטומיה המולדת או הנרכשת של הלסת והשיניים ולאפשר מניעה בחדירת השתל אל מעבר לעצם ופגיעה בסינוס.

ד”ר גלית מטצקי, רופאת שיניים עם ניסיון של מעל ל-20 שנה, מסבירה שהרמת סינוס מאפשרת גם לאנשים עם מגבלות עצם, לקיים את השתלת השיניים בהצלחה, הרמת הסינוס מאפשרת להגדיל את המימד של גובה העצם במקום חלל הסינוס וזאת לצורך השתלות השיניים בחלק האחורי העליון של הפה.

ד”ר גלית מטצקי בעלת ניסיון רב שנים בהשתלות שיניים, שיקום הפה ופרוצדורות כירורגיות נוספות, מרגיעה את המטופלים לקראת הרמת הסינוס: “פעולת הרמת סינוס מבוצעת בהרדמה מקומית. כתוצאה מכך  המטופלים לא מרגישים כאב במהלך הטיפול.  זמן ההתאוששות קצר יחסית ותופעות הלוואי אינן רבות (אם הן מופיעות). ניתוח הרמת סינוס נמשך כשעה ומתבצע באמצעות טכניקת הרמת סינוס סגורה במצבים רגילים והרמת סינוס פתוחה במצבים של מחסור גדול בעצם”.

מי צריך שתלים בשיניים?

אנשים עם שיניים וחניכיים בריאות לא צריכים השתלות שיניים ולא הרמת סינוס.

מטופלים רבים שפונים אל מרפאת השיניים של ד”ר גלית מטצקי מגיעים עם מצב בריאותי לקוי, מחלות חניכיים, תאונה ובעיות בריאותיות נוספות שהובילו את מצב השיניים והחניכיים שלהם לצורך בהשתלות שיניים.

להחזיר את החיוך לפניו של אדם הוא לא רק עניין של אסתטיקה ונראות, פה מלא בשיניים מתפקד טוב יותר, מאפשר רמת חיים גבוהה יותר ומחזיר את השמחה ומצב הרוח הטוב למטופלים.

באילו טכנולוגיות משתמשים במצב של שתלים והשתלות שיניים?

במרפאותיה של גלית מטצקי מתבצעות  השתלות שיניים בשיטות שונות בהתאמה לנתוני המטופל.

ד”ר גלית מטצקי מתייחסת לאחוז ההצלחה והשיטות החדשניות להשלת שיניים: “במרפאה אנחנו מצליחים להגיע לשיעור הצלחה של למעלה מ-90%. מדובר על שיעור הצלחה גבוה מאוד וזה כולל גם  פתרונות למקרים מורכבים ומסובכים שיישומן שינו לאנשים רבים שלא מצאו פתרונות קודם את החיים. הצלחה בהשתלות שיניים תלויה בניסיון רב, כבר למעלה מ-20 שנה אני זוכה להשתמש בשיטות מתקדמות שמשפרות את אחוז ההצלחה, השיטות המקובלות כיום הן השתלות ממוחשבות לדיוק גבוה, שיקום והשתלות על 4 או 6 שיניים ושתלים מיוחדים באזורים שבהם אין מספיק עצם לצורך ההשתלה”.

עוד מוסיפה ד”ר מטצקי: “אם בשנת 2010 אחוז האנשים עם שתלים דנטליים הייתה קטנה והאחוזים לא היו גבוהים מספיק, ההתפתחות הטכנולוגית כיום הובילה לאפשרויות טיפול רבות כדי לאפשר כמעט לכל אדם להיות עם פה מלא בשיניים, באופן קבוע ולאורך זמן רב”.

מרפאות שיניים ד”ר מטצקי – 1-700-505-303

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות