באוטובוס מב”ב לאשדוד: מתנדבים הוזעקו ללכוד מטריד – וגילו שניים

מתנדבי 'משמר הרובע' באשדוד הוזעקו לאוטובוס קו 350 מבני ברק, לאחר שנערה התלוננה כי הוטרדה • המתנדבים שפרצו לאוטובוס לכדו את המטריד - אך גילו שלא מדובר במקרה היחיד
חיים טוויל
י"ט כסלו התשפ"ג / 13.12.2022 12:13

טורפים באוטובוסים: נוסעי קו 350 מבני ברק לאשדוד היו עדים אמש (שני) לדרמה, כאשר נערה דיווחה למוקד ‘השומרים’ בבני ברק כי היא נוסעת בקו 350 החרדי מבני ברק לאשדוד – ומוטרדת מינית בידי צעיר הנוסע באוטובוס.

במוקד ‘השומרים’ בבני ברק העבירו את הדיווח למוקד ‘משמר הרובע’ באשדוד, וכאשר האוטובוס נכנס לעיר המתינו לו המתנדבים, שעלו לאוטובוס והצליחו ללכוד את הבחור ולהסגירו לידי משטרה.

אך בכך לא תם הסיפור: לפי דיווח באתר ‘אשדודס’, לאחר שהמתנדבים עלו לאוטובוס ניגשה אליהם נערה נוספת, שסיפרה בבכי כי אף היא חוותה הטרדה מצד נוסע אחר.

אך הלה, מיד כשראה את המתנדבים פורצים לאוטובוס, ניצל את העובדה שהדלת נותרה פתוחה – וחמק החוצה.

המתנדבים החלו לתשאל את הנוסעים לגבי זהותו, ופתחו בניסיונות לאתר צילומים ממצלמות אבטחה במטרה לעלות על זהותו.

המתנדבים אמרו: “לא ניתן שנוסעים ונוסעות יהיו פגיעים בידי עבריינים שינצלו את הנסיעות באוטובוסים לפגיעות”.

במקביל, ב’משמר הרובע’ העבירו מסר הן להורים והן לנוסעים “יש לפקוח עין ולהתבונן בכל משך הנסיעה, ולוודא שאין נערים, נערות, ילדים וילדות שחשופים לפגיעות ולהטרדות מצד בני נוער אחרים.

“מהאירועים האחרונים עולה כי ישנם עבריינים שאימצו לעצמם דפוס פעולה, לפיו כאשר הם עולים לאוטובוס הם מחפשים סביבם קרבנות שנופלים טרף לידיהם. חשוב למנוע זאת בכל דרך כשהיערנות במקרים אלו מסוגלת למנוע אסונות של ממש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות