נתניהו: הממשלה שאיבדה אמון – בקמפיין הפחדה שקרי והמרדה

ראש הממשלה המיועד הגיב בפוסט בפייסבוק על השקרים שמפיצים, לדבריו, בכירי גוש השמאל: "הממשלה היוצאת שאיבדה את אמון העם אינה מוכנה לקבל את תוצאות הבחירות" • "נתניהו הוביל את ישראל להישגים כבירים, והוא זה שיוביל את הממשלה באחריות עם שתי ידיים על ההגה"
אריה ריבקינד
י"ח כסלו התשפ"ג / 12.12.2022 17:42

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מגיב להשתלחויות שנשאו היום (שני) בכירי גוש השמאל בישיבות הסיעה בכנסת.

“הממשלה היוצאת שאיבדה את אמון העם אינה מוכנה לקבל את תוצאות הבחירות. היא יצאה למסע של הפחדה שקרית והמרדה נגד הממשלה בהנהגת נתניהו שקיבלה מנדט ברור מהעם ליישם מדיניות ימין”, נכתב בפוסט שפורסם בדף הפייסבוק של נתניהו.

“מדיניות הממשלה הנבחרת כוללת רפורמות ויוזמות חשובות כמו השבת הביטחון האישי לאזרחי ישראל, חיזוקה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, חיזוק המשילות וחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון. מדיניות זו אינה כוללת פגיעה כלשהיא בזכויות הלהט”בים, בציבור החילוני או באזרחים כלשהם במדינת ישראל”.

עוד נאמר  בפוסט: “נתניהו הוביל את מדינת ישראל להישגים כבירים – נמנע ממלחמות מיותרות, שמר על הדמוקרטיה, הביא מיליוני חיסונים, נלחם באיראן והביא 4 הסכמי שלום היסטוריים.

“ראש הממשלה המיועד נתניהו הוא זה שיוביל את הממשלה באחריות עם שתי ידיים על ההגה, תוך שמירה מלאה על זכויותיהם של כל אזרחי ישראל – יהודים ולא יהודים, דתיים וחילונים, להט”בים ומיעוטים”.

על הפרסומים השיקריים לפיהם משרד החינוך יועבר לידי אבי מעוז: “משרד החינוך ימשיך לקבוע את תוכנית הלימודים. אבי מעוז יעסוק רק בהתקשרויות חיצוניות של משרד החינוך שמהוות כ-2% מתקציב החינוך (לדוגמה – הפסקת מימון המדינה לארגונים נגד הציונות וחיילי צה”ל דוגמת ׳שוברים שתיקה׳). מעוז יפעל בכפוף לראש הממשלה נתניהו שבמשרדו הוא מכהן כסגן שר”.

על  הפרסום לפיו “משרד הביטחון יפורק” נאמר בתגובה:  “המנהל האזרחי מהווה פחות מאלפית האחוז ממשרד הביטחון – והוא יישאר במשרד הביטחון. ההחלטות של שר ׳הציונות הדתית׳ שיכהן במשרד הביטחון יובאו בתיאום עם ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון”.

על השקר כביכול ״הממשלה תפגע בלהט״בים״ – הגיב: “נשמור על הסטטוס-קוו בענייני דת ומדינה. נשמור על זכויותיהם של חברי הקהילה הלהט”בית ושל כל אזרחי ישראל”.

על הרפורמות במערכת המשפטים נכתב: “רוב אזרחי ישראל יודעים שמערכת אכיפת החוק זקוקה לרפורמות כדי להבטיח את שלטון החוק ולהשיב את האיזון הראוי בין שלוש הרשויות כנהוג בכל הדמוקרטיות”.

בפסט מציג נתניהו מסר מרגיע לאנשי הליכוד “הליכוד יקבל שפע של תיקים: משרדי הביטחון, החוץ, החינוך, תחבורה, אנרגיה, תיירות, כלכלה, הגנת הסביבה, מודיעין, תקשורת, שיתוף פעולה אזורי, שיוויון מגדרי, תרבות וספורט, תפוצות, מדע טכנולוגיה וחדשנות, ועוד, לרבות ועדת חוץ וביטחון ויושב-ראש הכנסת”.

על האמירה השיקרית כביכול “מעולם לא לקח כל כך הרבה זמן להקים ממשלה” – נאמר בפוסט: “שקר. רק לאחרונה, לממשלה היוצאת לקח 38 ימים להרכיב ממשלה, פחות או יותר הזמן שצפוי לממשלת הימין לקום”.

נתניהו מאשים: “הממשלה היוצאת לא מקבלת את תוצאות הבחירות ומסיתה בשקרים נגד הממשלה הנבחרת שזכתה באמון העם. בניגוד לממשלה היוצאת, גם כשבנט ולפיד הקימו ממשלה שתלויה באחים המוסלמים ששוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, אנחנו לא פעלנו כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות