לאחר 8 חודשי אשפוז: רעייתו של הגר”ד לאו שוחררה מבית החולים

הרבנית ציפורה לאו, אשתו של הרב הראשי, שוחררה מבית החולים לביתה לאחר שיפור משמעותי במצבה הרפואי • הבוקר הגיעו הרב והרבנית לכותל המערבי להודות על הניסים הגדולים ולבקש על העתיד
יוסף גרינבוים
י"ח כסלו התשפ"ג / 12.12.2022 13:51

הרבנית ציפורה לאו, רעייתו של הרב הראשי הגר”ד לאו, שוחררה הבוקר (שני) לביתה לאחר תקופה ממושכת של אישפוז במרכז הרפואי תל השומר – אליו הגיעה לאחר אירוע מוחי בו לקתה במהלך שבת פסח בכריתים.

הרבנית הוטסה בבהילות מכרתים לישראל במהלך ליל השבת, כאשר על המטוס שובץ צוות טיפול נמרץ שטיפל ברבנית לאורך הטיסה עד להבאתה ואשפוזה בבית החולים.

היא עברה מספר טיפולים ורבים ברחבי הארץ ובעולם נשאו תפילות לרפואתה.

בחודשים האחרונים מצבה של הרבנית השתפר כנגד כל הערכות הרופאים. “ניכר היה כי התפילות של עם ישראל אשר נישאו מכל רחבי העולם השפיעו בחסדי השם”, אומרים בבית הרב.

הבוקר הגיעו הרב והרבנית לכותל המערבי להודות על הניסים הגדולים ולבקש על העתיד. “הרב הראשי ומשפחתו מבקשים להודות באופן אישי לכל מי שטרחו והתפללו לרפואת הרבנית ומבקשים להמשיך להתפלל לרפואת פיגא צפורה בת הדסה לרפואתה השלמה במהרה.

“הרב הראשי ומשפחתו מודים לצוותים המסורים בבתי החולים בלינסון ותל השומר על טיפול מסור ביותר במשך כל החודשים האחרונים”.

מלשכת הרב נמסר עוד: “הרבנית אמנם שוחררה מבית החולים לאחר שיפור גדול במצבה אך יחד עם זאת הדרך להחלמה מלאה עדיין ארוכה וצריך עוד הרבה תפילות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות