בן גביר: תנו לי זכות וטו בוועדת שרים לחקיקה – או שאין הסכם

יו"ר עוצמה יהודית הציב כתנאי להצטרפות לממשלה: קבלת וטו בוועדת השרים לחקיקה, על מנת להבטיח קידום של חוקים שהוא מעוניין בהם, ואם לא - יוכל "לתקוע" חוקים של אחרים • בליכוד אמרו: "אי אפשר להתנהל ככה, שיתחילו להתבגר" • עוצמה יהודית: "דרישות אידאולוגיות מינימליות"
חרדים 10
י"ח כסלו התשפ"ג / 11.12.2022 23:44

לאחר שהליכוד ועוצמה יהודית חתמו על הסכמי תפקידים לקראת הסכמים קואליציוניים, גורם בכיר בליכוד סיפר לחדשות 13 על הווטו שהציב יו”ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, בפני ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו – ואומר: “כדאי שבן גביר וחבריו יתחילו להתבגר”.

לפי אותו גורם, נתניהו הזמין היום (ראשון) את בן גביר לארוחת צהריים, כדי להתקדם לעבר הסכמים קואליציוניים. אולם, לא רק שלא נרשמה התקדמות – לתדהמתו של נתניהו בן גביר הציב תנאי: וטו בוועדת השרים לחקיקה – או שאין הסכם.

מטרתו של יו”ר עוצמה יהודית היא לוודא שאם חוקים שלו לא יקודמו, הוא יוכל “לתקוע” חוקים של אחרים, וכך יבטיח את התקדמות החוקים שהוא רוצה לקדם, כמו למשל סמכויותיו אל מול המפכ”ל.

אותו גורם בליכוד אומר: “אי אפשר להתנהל ככה, כדאי שבן גביר וחבריו יתחילו להתבגר ולהבין שעם ההתנהלות הזו אנחנו נגיע ככה לרגע האחרון וניקלע למצוקה אמיתית בהרכבת הממשלה”.

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: “לא ביקשנו כיבודים ותפקידים, אלא דרישות אידאולוגיות מינימליות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יש אלוהים
    12/12/2022 09:40
    חרדה
  1. בסיעתא דשמייא הממשלה הזו לא תקןם אמן🙏