“אני אשבור אותך… אל תתעסק איתי”: אישום נגד תוקף הנהג בב”ב

יחידת התביעות של מחוז ת"א הגישה כתב אישום כנגד בן 29 מבני ברק שהיכה נהג רכב עם קסדה, בעבירות של תקיפה סתם, איומים, סירוב לבדיקת שכרות על פי דרישת שוטר, סירוב להיבדק בדיקת נשיפה ונהיגת רכב בהיות הנהג שיכור
חיים טוויל
י"ז כסלו התשפ"ג / 11.12.2022 21:40

אלימות בכבישים: בסיום חקירת המשטרה הוגש היום (ראשון) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד חשוד בגין איומים ותקיפה סתם על רקע שימוש בדרך.

המשטרה פתחה בחקירה ביום שני עם קבלת תלונה מנהג בגין איומים ותקיפה בבני ברק.

על פי התלונה, הנהג פנה עם רכבו לרחוב חד סטרי בעיר, ואילו הנאשם רכב על קורקינט ונכנס אל הרחוב בניגוד לכיוון התנועה. באותן הנסיבות, צפר הנהג לרוכב הקורקינט על מנת שישים לב לכיוון הנסיעה.

בתגובה עצר הנאשם את נסיעת הקורקינט, חסם את נתיב נסיעתו של הרכב, ירד מהקורקינט, הוריד את הקסדה מראשו והחל להתקדם לכיוון הדלת השמאלית של הרכב, מקום מושבו של הנהג, פתח את דלת הנהג – והטיח את הקסדה בראשו.

בנוסף, איים הנאשם על המתלונן בפגיעה שלא כדין בגופו באומרו לו: “אני אשבור אותך… אל תתעסק איתי”.

שוטרי תחנת בני ברק, שהחלו בסריקות מהירות אחר החשוד, הובילו לאיתורו ברחוב סמוך כאשר נדף ממנו ריח חזק של אלכוהול והוא נשא עימו בקבוק אלכוהול. הם עצרו אותו לחקירה בתחנת המשטרה, שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, הגישה היום יחידת התביעות של מחוז ת”א כתב אישום כנגד החשוד, בן 29 מבני ברק, בעבירות של תקיפה סתם, איומים, סירוב לבדיקת שכרות על פי דרישת שוטר, סירוב להיבדק בדיקת נשיפה ונהיגת רכב בהיות הנהג שיכור.

כן הוגשה בקשה למעצר עד לתום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות