שברה אגרטל? גלית דיסטל נגד ראש הסגל: פתח חזית מול נשות הליכוד

חברת הכנסת מהליכוד ממשיכה לטעון כי ראש הסגל של נתניהו מדליף מתוך הליכוד לעיתונאי בן כספית • "עם כל הכבוד לצחי ברוורמן העוזר של נתניהו, זה שהחליט לפתוח חזית מול נשות הליכוד ולהדליף ללא הרף לכספית נגדנו - לא שברתי שום אגרטל"
אבי כץ
י"ז כסלו התשפ"ג / 11.12.2022 18:17

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן ממשיכה לטעון כי צחי ברוורמן, ראש הסגל של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, הוא זה ש’מדליף’ לבן כספית מתוך הנעשה בליכוד.

”רק להעמיד דברים על דיוקם”, כתבה היום (ראשון) דיסטל אטבריאן בחשבון הטוויטר שלה. ”הבוקר בן כספית חזר בשנית על כך ששברתי אגרטל במהלך תקרית המרפסת.

“אז עם כל הכבוד לצחי ברוורמן העוזר של ראש הממשלה נתניהו, זה שהחליט לפתוח חזית מול נשות הליכוד ולהדליף ללא הרף לכספית נגדנו – לא שברתי שום אגרטל. כספית חייב לבדוק את המקורות שלו יותר טוב”.

ברוורמן מכחיש כי הוא זה שעומד מאחורי פרסום הדברים.

אתמול דיווח עמיל סגל בחדשות 12, כי נתניהו לא ימנה את חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן לשרה בממשלה הבאה.

דיסטל הייתה מגדולי התומכים של נתניהו בסיעה לאורך השנה וחצי האחרונות, וההשערה המובילה לסיבה שלא תמונה לשרה היא העימות שהתנהל בחודש ספטמבר בינה לבין יונתן אוריך, דוברו של נתניהו ומנהל הניו מדיה, ומול עופר גולן מנהל הקמפיין.

הרקע לוויכוח, שלפי גורמים המעורים בפרטים, התנהל בטונים גבוהים במיוחד, הוא חילופי דברים על קידום תכנים ומידת מעורבותה של חברת הכנסת בקמפיין.

תחילה, דיווחה דפנה ליאל, אוריך צרח על דיסטל: “תעופי מפה, כפוית טובה שכמותך”. דיסטל השיבה: “תסתום, מי אתה בכלל?”. אחרי האירוע ניסתה חברת הכנסת לשוחח עם נתניהו על הפרשה אך משלא התאפשר לה היא עזבה את המקום.

בהמשך דיווח יקי אדמקר באתר ‘וואלה’ כי דוברו של נתניהו אף נעל את ח”כ דיסטל אטבריאן במרפסת – ונטש את המקום.

ככל הנראה האירוע הזה הוביל לפסילתה לתפקיד שר, בידי המקורבים לנתניהו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות