גם ח”כ מאי גולן ביקשה מנתניהו להוציא את ראש הסגל שלו מהחדר

אחרי שח"כ טלי גוטליב ביקשה להוציא את ראש הסגל המיועד צחי ברוורמן מישיבת מו״מ בינה לבין ראש הממשלה המיועד נתניהו - חברת כנסת נוספת ביקשה שברוורמן לא יהיה נוכח בשיחה עמה
חרדים 10
י"ז כסלו התשפ"ג / 11.12.2022 14:18

טלי גוטליב לא לבד: במהלך פגישות מו״מ פוליטי ביום רביעי האחרון בכנסת, נועדה ח”כ מאי גולן כחצי שעה בארבע עיניים עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו – בעוד ראש הסגל צחי ברוורמן נאלץ לצאת החוצה.

לפי דיווח של טל שניידר ב’זמן ישראל’, גולן ציינה בפתח הפגישה עם נתניהו, כי אינה נוהגת לקיים שיחות מו״מ עם אנשים נוספים בחדר – ולפיכך אינה מוכנה שברוורמן יהיה חלק מן הפגישה.

בשלב הזה, נתניהו דרש שברוורמן יהיה נוכח בשיחה, אך ברוורמן עצמו הודיע שלא יתעקש ואכן יצא מן הפגישה והותיר את ח״כ גולן לבד עם נתניהו.

בליכוד אומרים כי חלקים מפגישתה של ח״כ גולן עסקו בנושא שאינו קשור לעבודתה הפרלמנטרית, ובאותם חלקים בפגישה, ברוורמן לא השתתף.

בקשה זו של מאי גולן מגיעה לאחר שח”כ טלי גוטליב דרשה בשיחת המו”מ עם נתניהו שברוורמן יישאר בחוץ.

כזכור, חברת הכנסת זעמה על ברוורמן ועל איקי כהן, אנשי אמונו של נתניהו, שערב נאום הבכורה שלה בכנסת דרשו ממנה, לטענתה, “להיות ממלכתית ורכה”. בקבוצה הסגורה בוואטסאפ היא טענה שאותה השיחה הודלפה לעיתונאי בן כספית, למרות ש”תוכן השיחה היה ידוע רק לי ולצמד הפקידים הללו”.

וכך התנהלה השיחה:

גוטליב: אדוני ראש הממשלה צחי לא יכול להיות בפגישה”.
נתניהו: “הוא נמצא בכל הפגישות”.
גוטליב: “אני לא מוכנה שהמדליף של בן כספית יהיה בפגישה”.
נתניהו: “הוא עשה פוליגרף”
גוטליב: “אז תראו לי עכשיו את הפוליגרף”.
נתניהו: “טוב, אז הוא ישב בצד ורק ירשום פרוטוקול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות