“לטובת הצופה, לטובת הגברת”: בן גביר עוקץ את היועמ”שית בציוצים

ח"כ איתמר בן גביר מנצל את הטוויטר כדי לעקוץ את היועמ"שית: פרסם סרטון בו נראים מפרי סדר נוהגים בפראות עם דגלי מרוקו ושלח מסר ישיר "לטובת הגברת גלי בהרב-מיארה: "אסור לברוח ולהשתפן, חייבים להכניס אלף שוטרים"
אבי כץ
י"ז כסלו התשפ"ג / 11.12.2022 12:30

ח”כ איתמר בן גביר, השר לביטחון הפנים המיועד, פרסם אמש והיום שני ציוצים המכוונים ישירות ליועצת המשפטית לממשלה.

“לטובת הצופה גלי בהרב-מיארה”, צייץ בראשון. “לקבוע מדיניות זה שברגע שיש אירוע כזה, מכניסים 30 ניידות יס”מ-מג”ב ובילוש לטפל בפורעים”.

לציוץ צירף בן גביר סרטון וידאו של מפרי סדר נוהגים בפראות, מצפצפים ומניפים דגלי מרוקו בעקבות ניצחון הנבחרת ברבע גמר המונדיאל.

הבוקר צייץ ציוץ נוסף: “לטובת הגברת גלי בהרב-מיארה טייק 2. במשך שעה אוטובוסים לא יכולים להגיע לכותל בגלל התפרעויות מחבלים וזריקות אבנים נגד שוטרים, בבירת ירושלים ולב ליבו של העם היהודי”.

הוא הדגיש:  “במקרה כזה אסור לברוח ולהשתפן, חייבים להכניס אלף שוטרים ולהחזיר את הסדר והביטחון”.

בריאיון שקיים הבוקר ברדיו ‘קול חי’ – במסגרת בליץ ראיונות בתחנות הרדיו  – המשיך בן גביר להלום בבהרב מיארה: “אני מבין היום את אלו שקראו לפטר את היועמ”שית. אם תמשיך לתקוע ולסרבל כל דבר, צריך לקיים דיון בממשלה ולקבל החלטות על המשך תיפקודה”.

בן גביר זכה הבוקר לגיבוי מיו”ר הציונות הדתית ושר האוצר המיועד בצלאל סמוטריץ’: “איתמר צודק. הדרישה של חברי איתמר בן גביר, השר לביטחון הלאומי המיועד, להכפיף את המשטרה לשר היא הכי צודקת בעולם. מה שלא תקין זו לא הדרישה הטריוויאלית שלו, אלא העובדה שעד היום זה לא עבד ככה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות