הפצוע: ‘ידעתי מההתחלה, הוא ראה אותי מחוץ לבית כנסת והאיץ’

גלעד תנעמי, כבן 30, נפגע ביום חמישי באורח בינוני מפגיעת רכב ברחוב אברבנאל בתל אביב • השב"כ חושד: המניע לאומני • הקורבן שחזר בכאב: "הבן אדם ראה אותי מחוץ לבית הכנסת, הייתי עם ציצית ודיברתי עם חבר. הוא האיץ לתוך בית הכנסת, המשיך עם האופנוע שלי עוד 40 מטר"
חיים טוויל
י"ז כסלו התשפ"ג / 11.12.2022 12:17

המשטרה הודיעה הבוקר (ראשון) כי היא בודקת חשד למניע לאומני בחקירת תאונת דרכים שהתרחשה ביום חמישי ברחוב אברבנל בתל אביב.

גלעד תנעמי, תושב אזור בן 30 שנסע על אופנוע, נפצע בינוני מפגיעת רכב ופונה לקבלת טיפול רפואי.

מחקירה ראשונית של האירוע עלה, כי נהג הרכב הפוגע הוא שוהה בלתי חוקי בן 31. הוא נעצר בחשד למעורבות בתאונה. במהלך סוף השבוע, עלה חשד בשב”כ כי המניע לתאונה לאומני, והחשוד הועבר לחקירה נוספת.

חקירת המקרה נמשכת.

בשיחה עם חדשות 12 מבית החולים שחזר תנעמי בכאב: “בחמישי בצהריים, אחרי שסיימתי לעבוד נסעתי לפלורנטין, ופגשתי חבר מחוץ לבית הכנסת. בזמן שאנחנו משוחחים, ממש בכניסה לבית הכנסת, הרמתי את הראש וראיתי רכב מאיץ לכיווני במהירות. החבר שהיה לידי לקח צעד אחורה והצליח למשוך אותי – זה הציל לי את החיים. עפתי באוויר, הוא המשיך עם הרכב ואז הוא נתקע בעמוד.

“שמעתי שעצרו אותו, טוב שהמשטרה תפסה אותו. שיתנו לו את העונש החמור ביותר”.

הוא הוסיף: “ידעתי מההתחלה. הבן אדם ראה אותי מחוץ לבית הכנסת, הייתי עם ציצית ודיברתי עם חבר. הוא האיץ לתוך בית הכנסת, המשיך עם האופנוע שלי עוד 40 מטר – הוא לא צפר או משהו. הייתי עם חבר והוא גם העיף אותו, ישר הבנו שזה אוטו גנוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות