אני גזען וחשוך? ח”כ אלמוג כהן שיגר התראה נגד תאגיד ‘כאן’

ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית שיגר מכתב התראה נגד התאגיד בעקבות דיווח בו נטען כי "ח"כים ביקרו במעון לנערות בסיכון ושאלו על מערכות היחסים שלהן עם ערבים ועל סוגיית ההתבוללות"
אריה ריבקינד
י"ד כסלו התשפ"ג / 08.12.2022 18:32

ח”כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית שיגר מכתב התראה לפני תביעה על סך 50,000 ש”ח נגד תאגיד ‘כאן חדשות’ וכנגד הכתבת נופר משה פרדו.

“ההתראה היא עקב כתבה שקרית וחסרת כל בסיס המנסה להוציא אותי כביכול ‘גזען וחשוך’ ופוגעת בשמי הטוב”, אומר כהן.

לדבריו, “בכתבה שפורסמה היום נכתב בכותרת ‘ח”כים ביקרו במעון לנערות בסיכון ושאלו על מערכות היחסים שלהן עם ערבים’. דבר שלא היה ולא נברא, והכל פרי דמיונה של הכתבת. בנוסף אותה כתבת חתכה את תגובתי המפורטת ששלחתי אליה על ידי דוברי. לא אתן לאף כתב לפגוע בשמי הטוב”.

בפרסום ב’כאן חדשות’, נאמר כי “בביקור שנערך אתמול במעון הנעול לנערות בסיכון ‘מסילה’, בו לקחו חלק חברי הכנסת אלמוג כהן ולימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית וחברת הכנסת מיכל וולדינגר מהציונות הדתית, השלושה ביקשו מהצוות המקצועי במקום לחזק את הזהות והתכנים היהודיים שמועברים לנערות המטופלות. כמו כן, בשיחות עם הנערות חברי הכנסת שאלו על מערכות היחסים שלהן עם גברים ערבים ועל סוגיית ההתבוללות”.

“גורמי טיפול” מתחום הרווחה ששמעו על הביקור והנושאים שעלו –  צוטטו בכתבה: “העיסוק בהתבוללות בתוך מסגרת רגישה כל כך עלול לפגוע בתהליך השיקום של הנערות”.

לדבריהם, “החשש הוא שהאג’נדה הימנית הרדיקלית, וזאת שללא ספק מונעת מגזענות כלפי ערבים, תחדור אל תוך מסגרות הטיפול של הרווחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות